Info

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Afstandsbediening bestellen en handleiding

Toon eerste reactie

3145 reacties

@Jason bedankt en excuus :blush: . We wachten geduldig af.

 

mvg Mirjam

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mirjam van Heuvelen, helemaal geen probleem en ik begrijp dat je het snel geregeld wilde hebben! 😄

Beste,

Nieuwe batterijen geprobeerd, net als een reset. Dat heeft niet geholpen. De afstandbediening (3 jaar oud) heeft kuren. De ene knop werkt wel, de andere niet. En dat wisselt per dag.

Ik zou graag een nieuwe willen ontvangen.

Dank!

hallo T-Mobile,

Ik zou graag een nieuwe afstandbediening aanvragen voor de interactieve tv-ontvanger. Ik hoor graag wat er mogelijk is. Bij voorbaat dank.

Reputatie 7
Badge +16

@RamiroA Een nieuwe afstandsbediening is onderweg! Houd alsjeblieft rekening met maximaal twee weken levertijd wegens de nieuwjaarsdrukte - in de praktijk zal het meer richting de vier tot zeven dagen liggen. 

 

@joranbodt Heb je alle stappen op pagina één al doorlopen in de originele post van Sander? Afstandsbediening opnieuw gekoppeld; batterijen vervangen; TV Box gereset en nog meer opties! Mocht het toch nog niet gelukt zijn met deze stappen, dan stuur ik je uiteraard graag een nieuwe toe. Laat het alsjeblieft weten! 😊

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!
Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker!

 

@joranbodt Heb je alle stappen op pagina één al doorlopen in de originele post van Sander? Afstandsbediening opnieuw gekoppeld; batterijen vervangen; TV Box gereset en nog meer opties! Mocht het toch nog niet gelukt zijn met deze stappen, dan stuur ik je uiteraard graag een nieuwe toe. Laat het alsjeblieft weten! 😊

 

Hij is kwijt, dus heb echt een nieuwe nodig 😉 Ik gebruik inderdaad al een tijdje de app om tv te kijken, maar daar zit wat vertraging in. Dus dat was bij het aftelmoment met oud en nieuw wel jammer

Reputatie 7
Badge +16

@joranbodt Bedankt voor je toelichting: ik heb meteen een nieuwe besteld. Sorry dat je aangewezen op TV Anywhere tijdens de aftelling, hopelijk heb je desondanks een mooie jaarwisseling meegemaakt. Een gezond en gelukkig 2021 toegewenst - ook al is dit ‘officieel’ nu te laat! 😊

Hoi mijn afstandsbediening weigert steeds, al geprobeerd opnieuw in te stellen maar ook dat werkt niet en ja mijn batterijen zijn ook vernieuwd. Zou ik aub een nieuwe kunnen krijgen?

Dank u 

Mijn afstandbediening werk nog maar deels. De volume knop werkt niet meer en de channel up/down knop werkt slecht. Ook het vervangen van de baterij helpt niet. De andere afstandsbediening (van het kastje van de woonkamer) werkt wel goed…

Zouden jullie een nieuwe afstandbediening voor mijn kastje willen opsturen?
b.v.d.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marjoka en @wdebitewari, er komen nieuwe afstandsbedieningen aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Mijn afstandsbediening is al dagen spoorloos. Ik zou graag een nieuwe willen bestellen. 

Met vriendelijke groet,

Ellen 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ellenvanwoudenberg, heb je de afstandsbediening al als vermist opgegeven? Nee gekkigheid, ik heb meteen een nieuwe voor je besteld.

Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Stay safe!

Reputatie 1

Een van mijn afstand bedieningen doet het niet goed meer. Ik moet heel vaak of heel hard op sommige toetsen drukken, vooral de 1.

Wat ik geprobeerd heb:

Nieuwe batterijen, hielp niet.

Gelinkt aan de andere settop box, daar deed hij het ook slecht.

Venstertjes van afstand bediening en settop box schoon gemaakt, deed ook niet.

Op en neer doet het nog wel maar als je naar 507 wil is dat wel een eind :worried:

Met vriendelijke groet,

Peter

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @petervvv, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen.

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😊

Stay safe! 

Geachte Heer/Mevrouw,

 

Graag ontvang ik een nieuwe afstandbediening ?

We kunnen helaas onze afstandbediening niet vinden ..

 

Alvast vriendelijk bedankt

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @keepongoing, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Een mooi weekend toegewenst!

Hi T-Mobile,

 

Onze afstandsbediening is 'kapot', dus we zouden graag een nieuwe bestellen. Het gaat om het klepje aan de achterzijde, deze sluit niet meer. Alleen een nieuw klepje zou ook goed zijn, maar een nieuwe afstandsbediening is ook geen probleem. Deze heeft soms wel eens problemen met het direct reageren op de bediening.

 

Vriendelijke groet,

Jessie 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jessie Schoenaker, we kunnen geen losse klepjes bestellen, maar geen zorgen: ik bestel een nieuwe afstandsbediening voor je! 

Gebruik eerder genoemde tips, indien het mogelijk is en vergeet niet om TV Anywhere te gebruiken - via stream, in de browser, op je smartphone, tablet of PC/laptop of via screencast (mirror view) naar je smart TV! 😊 

Een geweldig weekend aan jullie allemaal toegewenst en houd rekening met de maatregelen. Blijf gezond!

Hoi @Jessie Schoenaker, we kunnen geen losse klepjes bestellen, maar geen zorgen: ik bestel een nieuwe afstandsbediening voor je! 

Gebruik eerder genoemde tips, indien het mogelijk is en vergeet niet om TV Anywhere te gebruiken - via stream, in de browser, op je smartphone, tablet of PC/laptop of via screencast (mirror view) naar je smart TV! 😊 

Een geweldig weekend aan jullie allemaal toegewenst en houd rekening met de maatregelen. Blijf gezond!

Top service, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan @Jessie Schoenaker! 😁

Hoi @keepongoing, er komt een nieuwe ab aan, houd rekening met maximaal vier tot zeven werkdagen levertijd. 

Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

Een mooi weekend toegewenst!

@Jason bedankt voor de info en alvast voor de service.

Fijne weekend

Mijn afstandsbediening is door de hond onder handen genomen. Kunnen jullie een nieuwe toesturen?

 

groeten Richard 

Mijn hond heeft (weer) de afstandsbediening te pakken gekregen. Zouden jullie er nog een kunnen sturen en hem minder lekker kunnen maken? ;-)

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +16

@keepongoing Heel graag gedaan! 

@Ricsie Jij hebt duidelijk geen chihuahua zo te zien! 😊 Er komt al een nieuwe afstandsbediening aan, zie ik. Gelukkig reageerde de Klantenservice iets sneller!

@j timmer Ook jij krijgt een nieuwe ab toegestuurd. Ons nieuwere model is net wat meer dog-proof, dus dat komt wel goed! Toch een goede keuze geweest om die niet in botvorm uit te brengen! 😉

Voor iedereen in dit topic: Als tijdelijke oplossing kun je altijd gebruik maken van onze TV Anywhere app. Dan heb je de beschikking over het gros van de zenders op je mobiel, tablet of laptop/PC overal in de EU. Dan heb je in ieder geval nog wat te zappen!

Nog een kleine tip voor iedereen die in afwachting is van een nieuwe afstandsbediening: als je een USB-toetsenbord hebt liggen, kun je die tijdelijk aansluiten op je TV-box. Dan kun je in elk geval de cijfertoetsen gebruiken om te zappen. Dat maakt het wachten op een nieuwe afstandsbediening misschien wat draaglijker! 😉

 

Ik heb sinds een ongeveer een maand een probleem met de afstandsbediening, die reageert namelijk niet meer, echter als ik hem weer een centimeter van de box hou doet hij het weer voor een paar minuten. Ik heb er vandaag eens naar gekeken en het lijkt erop dat het infrarood signaal van de afstandsbediening stoort met die van de tv (een samsung plasma tv). Als ik de tv uitzet dan doet de afstandsbediening het gewoon (ik zie het ledje aan en uitgaan als ik knoppen indruk), als ik de tv daarna weer aanzet reageert hij na een aantal minuten niet meer, als ik vervolgens de tv weer uitzet doet de afstandsbediening het weer.

Ik heb de afstandbediening al geprobeerd te resetten, daarna ook nog de box, beiden hebben niet geholpen.

Reageer