Info

Alles over Odido TV

Alles over Odido TV

Toon eerste reactie

484 reacties

Reputatie 2

@Brian Het zijn 2 dezelfde TV Boxen.

Reputatie 7
Badge +1

Het vreemde is dat als je op Google zoekt naar de Entone 68 je uit komt bij de Entone 515 zeg maar die met hardeschijf, ik heb zelf de Entone 510 welke intern door T-Mobile word aangeduid als Entone 26.

 

@Dennisk76 M.a.w. als jij de Entone 68 heb is het zeker geen Aria 610  zoals vermeldt in een eerder bericht, tenzij de Aria 610 ook wordt aangeduid als Entone 68 maar dat lijkt me vreemd

Verrek zeg, dus intern staat er 68, heb je met of zonder harde schijf, ik heb de 515 met HDD en er staat bij mij Entone-27, op de sticker op de bodem staat 515.

Wat wel kan, Entone is door Amino overgenomen en omgenaamd naar Amino 610, misschien heet die intern Entone 68.

Dus kortgesloten, de 510 = 26, de 515 = 27 en de 610 = 68, Duidelijke logica zit er in, maar niet heus.

Ik ben absoluut niet blij met het 'Nieuwe' Tmobile thuis! Het is helemaal niet beter geworden, het is gewoon een achteruitgang waardoor ik serieus aan het afwegen ben om het abonnement (waar ik al heel lang tevreden mee was) op te zeggen

 

-Opnames (op de settopbox) mislukken in meer dan de helft van de gevallen. En nee, ik wil geen 5 euro gaan betalen voor Cloud opnames, dat was voorheen ook niet nodig. 

-Opnames zijn vaak schokkig.

-Voorheen kon ik 2 programma's tegelijk opnemen en nog naar een derde programma kijken als hij aan het opnemen is, nu kan dat niet meer. 

-De settopbox neemt programma's op die ik helemaal niet heb geprogrammeerd. 

-Voorheen kon ik een programma wat ik aan het opnemen was tijdens de opname aan het begin gaan kijken via 'opnames'. Nu kan dat niet meer, eerst moet de opname afgerond zijn. 

-Ik kan een gepauzeerd programma niet meer doorspoelen. 

-De helderheid van de klok voorop de  settop box (Waar nog Vodafone op staat!!) is niet meer in te stellen. 

- in 9 van de 10 gevallen als ik de settopbox opstart zegt ie dat ie geen verbinding met het netwerk kan maken. Dan druk ik op ok en dan start hij pas op.

Kortom....het is gewoon een achteruitgang omdat er veel functies verdwenen zijn. 

Reputatie 2

Hoi @Frido1969  
Ik begrijp dat jij nog niet de nieuwe TV dienst hebt? 
Hier in Zevenaar is inmiddels de nieuwe dienst al uitgerold. Ik weet niet hoe het landelijk is. 
Het kan zijn dat ze de update nog even op een lager pitje hebben staan. Dit weet ik  niet zeker, maar ik zou dat niet vreemd vinden. De nieuwe software werkt op paar dingen na al goed. Met ondertiteling voor slechthorende zijn er wel problemen (geweest) Bij de nieuwe software is er geen beschikking meer van teletekst en dan heb je dus als slechthorende een probleem.  Dit is iets waar ik met T-Mobile al tijdje mee bezig geweest ben. Nu lijkt dit probleem voor de NPO zenders opgelost te zijn. Andere zenders nog niet of nog niet helemaal. Ook zit er nog een andere probleem in met favorieten zenders.  Zo ver ik weet komt er een “grote” update. Nogmaals, ik ben niet van t-mobile dus weet dit niet zeker en moet het dus invullen, maar ik denk dat het goed kan zijn dat ze de Update landelijk deels ook iets hebben uitgesteld tot die grote update er is.

 

Goedemorgen, 
 

Ik vroeg me af naar wat voor tijdverloop ik moet kijken hoelang de overzettingen gaat duren naar T-Mobile TV. Moet ik dan kijken naar 1 maand, een paar maanden, of kan het ook nog een jaar duren voordat iedereen er gebruik van kan maken :)

Gisteren onze update gekregen..  Unaniem wil onze familie terug naar het oude.

Letters zijn kleiner geworden, en wat vooral irritant is, is dat je nu het beeld door de menubalk ziet. Heel onrustig en dat maakt het er niet gemakkelijker op. We hebben nog zitten zoeken naar opties om dat uit te kunnen zetten, maar helaas die keuze was er niet bij.

Tevens hebben we na een avond gebruiken de indruk dat wisselen tussen zenders weer langzamer gaat.

Eigenlijk is er geen enkele wijziging waar we op zaten te wachten….Jammer.

PS. doe echt iets aan het menuscherm met het door schijnen van de achtergrond. Dit zou op termijn wel eens een showstopper voor ons kunnen worden…..

Reputatie 6

@Bryan96 @Dennisk76 geen zorgen! Dat teletekst verdwijnt, wil niet zeggen dat ondertiteling ook verdwijnt. Ondertiteling is nu een eigen functie, losstaand van teletekst. 😊

Reputatie 2

Ik ben er achter denk ik waarom kanalen op slot slaan. Bij de instellingen stond leeftijd All, die heb ik nu op 18jaar gezet. Het probleem lijkt verholpen 

Reputatie 1

Begin April ben ik overgestapt, helaas bleek dat opnemen niet kon en de bedenktijd verstreken was. 4 maanden aan het lijntje gehouden door T-mobile met beloftes en toezeggingen. Nu s de nieuwe functie er maar nog alleen voor nieuwe klanten en niemand die kan zeggen wanneer het ook bij mij komt, ik mis al 4 maanden een aantal programma's omdat deze gelijktijdig worden uitgezonden en de terugkijkfunctie belabberd is. Gisteren vertelde iemand van T-mobile dat dit nog wel enige maanden kan duren, komt hier een compensatie voor, mij is nl. meerdere malen anders voorgehouden. Ik had op meer vakkundigheid gehoopt bij T-mobile maar nu lijken ze net zo triest als mijn vorige aanbieder, en die was echt triest.

Reputatie 6
Badge

Zijn er al mensen die een mail hebben gehad dat ze overgezet worden naar T-Mobile Tv? Of zijn er al mensen naast de bèta testers de zijn overgezet?

Reputatie 1

Zojuist is voor ons het nieuwe T-Mobile TV geactveerd. Ziet er keurig uit, maar er is één oude gebruikersvriendelijke optie verstopt/verdwenen: Voorheen kon ik een lijst favoriete zenders aanmaken en daarvan de volgorde aanpassen,wat daarna vooral met zappen handig is. Favorieten aanmaken lukt, maar waar kan ik de volgorde veranderen?

Reputatie 7
Badge +4

Heb je de back toets of de ronde knop in het midden al geprobeerd? Deze zou ik normaliter verwachten.

Je kunt ook kijken of er een update voor jouw tv beschikbaar is. Dit kun je doen via het menu van jouw tv zelf. Dit staat onder instellingen.

Reputatie 7
Badge

Lokaal kan je alle zenders opnemen, op Cloud Opnemen kan dit op ~95 zenders. Als je wilt weten op welke zenders, kijk dan op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/zenders/overzicht?type=tvx 

@Hans_68 

Kleine correctie op de zenderaantallen voor Cloud Opnemen. Het zijn er momenteel 83, waarvan 42 in het basispakket zitten. De functie ‘Terug Kijken’ is op 95 zenders beschikbaar, waarvan 43 in het basispakket.

De filter ‘Doorspoelen’ in de zenderlijst is van toepassing op de functies ‘Terug Kijken', ‘Begin Gemist’ en ‘Pauzeren’. Zoals aangegeven is doorspoelen bij Cloud Opnemen altijd mogelijk.

Reputatie 6
Badge

Hallo, het valt mij op dat de tv box automatisch op standby gaat. Kun je dit ergens uit zetten of aanpassen?

Reputatie 3

@Demi Ik wil de tijd dat een opname langer moet duren eenmalig instellen en niet elke keer bij elke opname.

Via Begin gemist kan ik de reclame niet doorspoelen.

Ik hoop dat de guide en de klok (dimmen en aan tijdens stand-by) spoedig aangepast wordt.

Het is jammer van jullie tijd en geld die jullie in deze update hebben gestoken.

Reputatie 7
Badge +1

Deze gek heeft 3 pakketten gratis stamt nog uit de tijd dat ik klant was bij Vodafone thuis dan kreeg je gratis pakketten als je ook mobiel van ze afnam maakte niet uit wat kon prepaid zijn maar ook abonnement enz.

Hallo,

Probleem is opgelost. Kan helaas dit bericht niet verwijderen.

Groet, Arjanti

Reputatie 6
Badge

Ziggo sport zie ik niet snel beschikbaar komen voor de EU. Dit heeft alles te maken met de uitzendrechten per land van sportwedstrijden. Hier gaan miljoenen in om. 

Kun je je op de een of andere manier aanmelden voor T-Mobile TV, want ik vind de beperkte uitzending gemist optie wel een forse achteruitgang ten opzichte van mijn vorige provider (Telfort). Bovendien vind ik het gebruiken “On Demand” niet erg handig…

@el flaco  Ik ben dan een van die paar mensen die een extra pakket van 3,75 neemt want ik kijk F1 via RTL Plus Duitsland. Dat is voor 3,75 beduidend goedkoper dan via F1.Com of (sic!) via Ziggo. Bij Telfort was RTL Plus Duitsland overigens gewoon gratis in het standaardpakket.

Reputatie 7
Badge +1

Alleen jammer dat RTL Duitsland na dit seizoen stopt met de Formule 1 uit te zenden, helaas wordt het dan toch een abonnement op Ziggo sport?

Soms als je geluk heb blijft het signaal er op staan als je voorheen Ziggo heb gehad, was ook zo in mijn vorige appartement, nu helaas niet meer in mijn huidige appartement.

Reputatie 1

Ook ik ben vandaag omgezet en er leek in eerste instantie niets aan de hand; idd even een herstart en opnieuw inloggen. Echter, ik ervaar exact hetzelfde als Chantal! Ik heb geen beeld bij NPO3, Veronica, RTL7, Net5, RTL8 enz. Dat ijkt me niet geheel de bedoeling? Ik heb zowel het kleine zwarte kastje (mediabox?) en de router herstart, helaas zonder resultaat.

Is dit bekend en wanneer wordt dit opgelost?

 

Groet, Hannelore

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @AlyZo, doel je op het opnemen van programma's die gelijktijdig gestart zijn en gelijktijdig “live” uitgezonden worden? Zo ja: dit klopt, voor DSL was dat één tegelijk op de fysieke recorder (dat was hiervoor ook al zo) en voor Glasvezel twee. Met Cloud Opnemen heb je echter geen definitieve max - wel een theoretische - maar zit je bijvoorbeeld niet vast aan maximaal één of twee gelijktijdig. Je kunt er zoveel je wilt tegelijkertijd opnemen. 

Reputatie 4

Vraagje: nieuwe klanten gaan die gelijk op het nieuwe platform? 

Reageer