F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

259 reacties

@DavevdEerden

Dat hoort niet zo te zijn. De gegevens zoals ze achterop de Zyxel staan moeten dan hersteld zijn. Er lijkt wat mis met de Zyxel.

Yep dat denk ik ook  🙂 dus maar bellen met @Jason van Odido  oid want dan moet ik een nieuwe hebben. 

@DavevdEerden

Dat hoort niet zo te zijn. De gegevens zoals ze achterop de Zyxel staan moeten dan hersteld zijn. Er lijkt wat mis met de Zyxel.

Yep dat denk ik ook  🙂 dus maar bellen met @Jason van Odido  oid want dan moet ik een nieuwe hebben. 

Het is dus zo dat dit al een paar dagen speelt en ze zijn nu een dag of 4 bezig om te kijken wat het zou kunnen zijn. Ik op mijn beurt zou zeggen modem defect je krijgt een nieuwe zo moeilijk kan het niet zijn toch. Ik ga zaterdag a.s m’n huis in en hoop dan toch echt wel wifi te hebben. 

@Jason van Odido kunnen jullie kijken hoe het met de status is m.b.t mijn WiFi ? Ik hoop namelijk wel dat het voor zaterdag a.s is opgelost aangezien het dan inmiddels ook alweer een week geleden is sinds ik mijn probleem heb aangegeven. De status is namelijk nog steeds “ in behandeling “ ik zou gebeld worden door een monteur maar ook die heb ik nog niet gehoord. T meest snelle lijkt me gewoon een nieuwe modem toesturen. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @DavevdEerden Ik zie dat er een nieuw modem en een monteur jouw kant op komt. Je kunt de afspraak met de monteur dan ook al inplannen. Ik ga er vanuit dat het dan helemaal moet lukken. Succes ook met de verhuizing! 😁

@Demi van Odido bedankt ! Een monteur is in deze niet nodig daar het maar 2 kabeltjes zijn die ik moet aansluiten 😄 de nieuwe modem daarin tegen is welkom ! Wanneer kan ik deze verwachten ?

Reputatie 7
Badge +8

@DavevdEerden Ik zie dat de monteur ook de wifi komt controleren, deze kan dan ook gelijk onderzoeken of alles goed gaat en eventueel het euvel oplossen. Het nieuwe modem is zo te zien al onderweg naar jou en in jouw regio. Als het goed is heb je inmiddels een track & trace-code ontvangen. Ik verwacht dat je het modem vandaag of morgen binnen hebt! 😊

@DavevdEerden Ik zie dat de monteur ook de wifi komt controleren, deze kan dan ook gelijk onderzoeken of alles goed gaat en eventueel het euvel oplossen. Het nieuwe modem is zo te zien al onderweg naar jou en in jouw regio. Als het goed is heb je inmiddels een track & trace-code ontvangen. Ik verwacht dat je het modem vandaag of morgen binnen hebt! 😊

Hoi Demi, dat klopt ! 🙂 nu maar hopen dat het deze keer gaat werken. Voor nu alvast bedankt en een fijne dag 🙂

op 14-03-2024 zou de Guidion monteur mijn internet + tv aansluiten.

Blijkbaar was dit onmogelijk, en moet er een afspraak gemaakt worden, om dit te vervangen.

Nu heeft Odido mijn vorige provider opgezegd, en groen licht gegeven om me af te sluiten aangezien Odido succesvol was geinstalleerd.Dit is niet het geval!

Nu zitten we met een gezin van 4 zonder TV en internet. Heb een voucher gekregen voor onbeperkt internet, maar dan moet je wel een mobiel abonnement hebben van Odido. Deze ging helaas pas gister in, maar zelfs dit werkt niet goed. 

*Edit Zojuist gebeld door het bedrijf dat een nieuw glasvezel kastje komt monteren a.s donderdag. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de Guidion monteur a.s donderdag komt om te installeren? Hebben lang genoeg gewacht!

Reputatie 6
Badge +2

@Ambise Fijn om te lezen dat er gelukkig al wordt gewerkt aan een oplossing en dat de afspraak met de netwerkbeheerder staat! 

Ik begrijp heel goed dat je de installatie graag zo snel mogelijk gereed ziet, maar ik kan niet beloven dat Guidion op dezelfde dag langs komt. De netwerkbeheerder zal aan ons doorgeven dat de werkzaamheden zijn hersteld, zodra dit is gedaan, sturen wij Guidion aan. 

Uiteraard wil ik dat jullie gebruik kunnen maken van het internet en ik kan mij goed voorstellen dat één Hotspot voor vier personen niet zo goed werkt. Als uitzondering mag je van mij daarom een Odido simkaart kopen (€10) in één van onze Odido Shops. Als je een foto van de bon in dit topic plaatst, vergoed ik deze gelijk voor je. Ik stuur je dan ook gelijk nog een Voucher code. 

 

 

Reageer