F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

259 reacties

Reputatie 1

Ook storing wifi achterhoek maar volgens de site van t mobile werkt alles prima....ik zie al meldingen van gisteravond....raaaaar

Reputatie 2

Is er een storing op vast internet? Utrecht Leidscherijn, glasvezel 3544aw, krijg geen verbinding!

Reputatie 7

Hey @cansiv,

Jeetje, vier weken is wel erg lang! Het klopt dat we problemen hebben ervaren met de switch van leverancier en de huidige omstandigheden waarin we leven, maar hier zou jij als klant niet de dupe van moeten zijn. Ik heb zojuist de afdeling die daar over gaat op de hoogte gesteld en verzocht je zo snel mogelijk een nieuwe TV Box toe te zenden. Zodra het pakketje de deur uitgaat dan ontvang je daar per e-mail netjes een bevestiging van. Sorry voor het ongemak Cansiv! Weet dat je in de tussentijd gebruik kunt maken van TV Anywhere als noodoplossing. Dan kun je in ieder geval volgen wat er allemaal op TV gebeurt. 

Reputatie 1

Hallo!

Wie kan me onderhand ECHT helpen???

Ik zit morgen al 4 weken zonder tv-box.

Heel vaak t-mobile gesproken via telefoon, messenger en community maar nog steeds geen tv-box.

Ik weet dat t-mobile niet lang geleden met een andere leverancier werkt en dat de corona crisis ook wat impact heeft maar 4 weken om een tv-box op te sturen klopt volgens mij niet. 

AUB help want we beginnen er echt moe van te werden. T-mobile probeerd de pijn te verzachten door de aansluitkosten te vergoeden, dat is een prima vergoeding. En ook moet ik laten weten als we de tv box binnen hebben zodat men ook iets kunnen doen aan de kosten van afgelopen 4 weken wat ook prima is, maar het feit blijft dat we na zo veel contact te hebben gehad, nog steeds geen tv box hebben!! 

 

Ik weet niet of er meer zijn met dit probleem maar dit schiet niet op. Misschien kan er wat druk achter gezet worden?

Ik hoor heel graag hoe nu verder, hoe lang het wachten op een tv box nog duurt…

 

Mvg. Cansiv

Reputatie 7

Hi @JasperdeRijk, geen zorgen, we kunnen jouw gegevens voor je Thuis abonnement vinden aan de hand van je Community account. Een aantal bestellingen lijkt niet aan te zijn gekomen, we zijn er mee  bezig om dit op te lossen. Excuses voor de vertraging!

Reputatie 1

Ik heb tot 2maal gevraagd om een nieuwe afstandbediening en nog niets ontvangen. Toen ik voor de zekerheid mijn adresgegevens deelde werd me verzocht die te verwijderen. Zouden jullie me nogmaals een nieuwe afstandbediening kunnen sturen en zou ik jullie dan mijn adresgegevens kunnen meegeven zodat die naar het juiste adres gaat. Het vervelende hier is dat deze afstandsbedieningen niet in de winkel verkrijgbaar zijn (ik heb al eens voor niets een universele afstandsbediening gekocht), dus als knoppen het niet meer doen kun je niets.

Reputatie 7
Badge +16

Dat klopt @JasperdeRijk, het is niet de bedoeling dat persoonsgegevens in een voor het publiek zichtbaar bericht worden geplaatst. Dit is om jou en anderen te beschermen volgens de privacywetgeving (GDPR). :wink:

Reputatie 1

@Piotr @Jason ik hoop dat mijn adresgegevens bij jullie in het systeem staan. Ik had ze aan het bericht met mijn vraag toegevoegd, maar toen verzocht Waggas ze eruit te halen. 

Reputatie 7
Badge +16

@JasperdeRijk Ik denk dat er iets is misgegaan in het distributiesysteem of tijdens de bestelling. Sorry voor het ongemak, niemand hoort 14 dagen te wachten op een nieuwe ab! Er komt een nieuwe jouw kant op, binnen 3 tot 5 werkdagen ligt deze op de stoep.

Reputatie 7

Hey @JasperdeRijk,

Sorry voor het ongemak! Blijkbaar is er iets mis gegaan bij de levering. Ik heb gelijk een nieuwe afstandsbediening voor je besteld. Komt er zo snel mogelijk aan! :rocket:

Reputatie 7
Badge +15

@JasperdeRijk  kun je je privé gegevens weghalen? Dit is een openbare community.

Reputatie 1

Zeker 2 weken geleden liet ik een bericht achter met een vraag voor een nieuwe afstandbediening wegens een defecterende 1 knop. Ik ontving een reactie dat er één werd opgestuurd. Vooralsnog heb ik deze niet ontvangen.

Groet,

Jasper

Reputatie 7

Hi @Bezzz, I’m happy to help! Did you connect the modem to the connection point where the cable comes in the building, the so called ISRA point or are you using a wall socket somewhere else? If this is the case then try connecting the modem directly to the ISRA with the right cable. You can see what an ISRA looks like here. If the modem is connected properly and still not working then let me know, then I will send a mechanic over to check the connection!

Hi,

I received my modem before this year and supposed to work from 3rd of January. The Modem is Zyxel T-50 and I connected the power and phone line (to DSL) and turn it on. but only 3 Led (Power, 2.4G, 5G) is green and all other are off. 

I tried to talk via 0800 0092 but it is in Dutch language and unfortunately don't understand what should I do.

if anybody can help me or send a technician to my house to make it OK, that is highly appreciated.

0642046140 is my mobile no.

 

Kind Regards

Behzad

Reputatie 7
Badge +16

Hi @gmkandan1985,

 

Welcome to the Thuis club and to our Community! :smile:

 

Thank you for your message and patience. Sorry to hear your internet isn't working properly. No worries though, I'll do my utmost to help you as much as possible. Internet is extremely important. You should have a solid connection too! First we check the most important things. - Check which lights are on on the modem. Does WAN or Internet not light up? Then disconnect the modem from the power for 10 seconds by unplugging the power cord. - Is it about WiFi and is the WLAN light not on? Then press the button "WLAN / WPS / Wireless / wifi" until the light comes on. - Are the lights on, but you are not connected? Then connect your computer directly to the modem with an internet cable on port 1 or 2 of the modem. If you have a Zyxel modem, it doesn't matter which port you connect the computer to. Does it still not work after this? Then follow this link: https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet. This allows you to solve common problems. Hope this helps!

Hi,I am new to T-Mobile internet.My instalation date for the internet was yesterday 24th december 2019,I installed my Modem only today(25th December).But i see there is no internet.Can some one help me.

Reputatie 7

Hey @Jennus,

Daar heb ik wel een antwoord op!  Heb je onlangs van ons e-mails ontvangen? Wanneer je op een e-mail klikt dan zie je ook alle geadresseerde e-mails, waaronder die van jou en je T-Mobile Thuis e-mail adres.

Mocht je er niet helemaal uitkomen dan mag je mij gerust een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dan zoek ik gelijk je e-mail adres erbij. :smile:

Ik weet mijn mobiele thuis mailadres niet meer wat moet ik doen. Kan iemand uitleggen hoe ik daarachter kan komen of het kan veranderen?

Reputatie 7

Hey @ErwinBtje,

Ik heb je gisteren in een privébericht van meer informatie voorzien. :smiley:

Hoi @esm12345,

Ik kan dat zeker regelen voor je! Zojuist heb ik je TV en telefonie pakket opgezegd met 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt zo dadelijk een e-mail met de bevestiging en de retourprocedure. 

Hallo ik wil graag mijn televisie en telefoon abo opzeggen zodat ik alleen nog WiFi heb. Kunnen jullie dit regelen? Sarinah

@jayem Hmm dat is vreemd. Is het Wifi netwerk wel zichtbaar met je computer of telefoon of helemaal niet? Waar gaat het precies mis met verbinding maken? Ik kijk graag met je mee!

@ErwinBtje Lekker op vakantie geweest of was het voor zaken? :relaxed:  Haal je deze snelheid bekabeld of via Wifi? Zou je eens een speedtest willen doen (het liefst via de desktop app dus niet de browser) van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding en hier de resultaten willen posten? Dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!

 

Beste ik heb net een mail gestuurd met 3 verschillende screenshots met 3 verschillende servers. Komen allen niet hoger uit dan 160 mb/s met de desktop app. Wi- fi snelheden liggen zelfs onder de 100 mb/s

 

 

Reputatie 7

@jayem Hmm dat is vreemd. Is het Wifi netwerk wel zichtbaar met je computer of telefoon of helemaal niet? Waar gaat het precies mis met verbinding maken? Ik kijk graag met je mee!

@ErwinBtje Lekker op vakantie geweest of was het voor zaken? :relaxed:  Haal je deze snelheid bekabeld of via Wifi? Zou je eens een speedtest willen doen (het liefst via de desktop app dus niet de browser) van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding en hier de resultaten willen posten? Dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!

Goedenmiddag,

Sinds ik terug ben uit Bali (een paar dagen), merk ik dat mijn internet erg sloom is. Ik betaal voor 750 mb, maar ik haal maar 200 mb download en upload. DIt was voor dat ik weg ging nog niet zo…

Ik heb alles al geprobeerd, alles gereset, alles uit en aan gehad voor bepaalde seconden, maar niks lijkt te werken. I need your help T Mobile Super Heroes!!

Ik heb alles zojuist ingesteld tv werkt prima alleen kan ik niet op wifi met mijn computer of telefoon.

Hoe fix ik dit?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DollyM,

 

I checked your customer profile and it looks like you already made an appointment for December 2nd. So no worries, your installation date has been scheduled. :smile:

Reageer