F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

259 reacties

De afstandsbediening van mijn nieuwe tv pakket werkte na koppelen niet naar behoren. Na hem losgekoppeld te hebben wil hij niet meer verbinden. Ik heb intussen:

de afstandsbediening gereset,

de ontvanger van t stroom gehaald en na 3 min er weer aan. 
volgens de aanwijzingen die de box via de tv geeft moet ik het huisje en de ok knop indrukken tot het lampje knippert. Dan zou hij moeten verbinden. Maar dat doet ie niet. 
wat kan nog meer helpen?

@DavevdEerden

Dat hoort niet zo te zijn. De gegevens zoals ze achterop de Zyxel staan moeten dan hersteld zijn. Er lijkt wat mis met de Zyxel.

Yep dat denk ik ook  🙂 dus maar bellen met @Jason van Odido  oid want dan moet ik een nieuwe hebben. 

Het is dus zo dat dit al een paar dagen speelt en ze zijn nu een dag of 4 bezig om te kijken wat het zou kunnen zijn. Ik op mijn beurt zou zeggen modem defect je krijgt een nieuwe zo moeilijk kan het niet zijn toch. Ik ga zaterdag a.s m’n huis in en hoop dan toch echt wel wifi te hebben. 

Reputatie 6
Badge +2

@Yoog Goed dat je hier aan de bel trekt. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 😀 Ik adviseer je om de afstandsbediening niet nogmaals te ontkoppelen. Er zijn op dit moment een aantal issues die we aan het oplossen zijn en eenmaal ontkoppelt, is het niet mogelijk om dit terug te draaien. In dit topic houden we je op de hoogte van alles omtrent onze nieuwe Mediabox: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

@Jason van Odido kunnen jullie kijken hoe het met de status is m.b.t mijn WiFi ? Ik hoop namelijk wel dat het voor zaterdag a.s is opgelost aangezien het dan inmiddels ook alweer een week geleden is sinds ik mijn probleem heb aangegeven. De status is namelijk nog steeds “ in behandeling “ ik zou gebeld worden door een monteur maar ook die heb ik nog niet gehoord. T meest snelle lijkt me gewoon een nieuwe modem toesturen. 

Dank je wel voor je reactie . Ik had dat van dat ontkoppelen ook net van een helpdeskmedewerker gekregen, te laat😂. 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @DavevdEerden Ik zie dat er een nieuw modem en een monteur jouw kant op komt. Je kunt de afspraak met de monteur dan ook al inplannen. Ik ga er vanuit dat het dan helemaal moet lukken. Succes ook met de verhuizing! 😁

@Demi van Odido bedankt ! Een monteur is in deze niet nodig daar het maar 2 kabeltjes zijn die ik moet aansluiten 😄 de nieuwe modem daarin tegen is welkom ! Wanneer kan ik deze verwachten ?

Reputatie 7
Badge +8

@DavevdEerden Ik zie dat de monteur ook de wifi komt controleren, deze kan dan ook gelijk onderzoeken of alles goed gaat en eventueel het euvel oplossen. Het nieuwe modem is zo te zien al onderweg naar jou en in jouw regio. Als het goed is heb je inmiddels een track & trace-code ontvangen. Ik verwacht dat je het modem vandaag of morgen binnen hebt! 😊

@DavevdEerden Ik zie dat de monteur ook de wifi komt controleren, deze kan dan ook gelijk onderzoeken of alles goed gaat en eventueel het euvel oplossen. Het nieuwe modem is zo te zien al onderweg naar jou en in jouw regio. Als het goed is heb je inmiddels een track & trace-code ontvangen. Ik verwacht dat je het modem vandaag of morgen binnen hebt! 😊

Hoi Demi, dat klopt ! 🙂 nu maar hopen dat het deze keer gaat werken. Voor nu alvast bedankt en een fijne dag 🙂

Reageer