F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

259 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lennart56 

Die emails worden automatisch verstuurd door T-Mobile dus mogelijk gaat er daar iets mis. Via de app > facturen > factuurmeldingen, kun je de emails ook helemaal uitzetten.

Beste,

 

Fijn dat jullie iedere maand mijn factuur sturen naar mijn mailadres. Deze maand heb ik de factuur echter al twintig (!) keer ontvangen. Wat kan ik doen om dit mail bombardement te stoppen?
 

groet, Lennart Kik

Maar dat betekent dus nog steeds dat ik van bijvoorbeeld 40 favoriete zenders het kanaal nummer moet weten? Of via de gids moet doorscrollen tot aan de gewenste zender? Want voor zover ik weet kan ik die zenders alleen maar op volgorde zetten maar ze nog steeds niet kan hernummeren, terwijl het zo handig is om bijvoorbeeld nr. 33 in te toetsen. Bij de meeste providers is dat geen probleem.

Met vriendelijke groet

Rob

Reputatie 7
Badge +6

@Yenlau Zenders zelf een nummer geven gaat helaas niet. Wat je wel kunt doen, is de zenders die je het meeste kijkt toevoegen aan je favorieten. Vervolgens zet je favorieten aan in het menu via Account > Profielen > je profiel > Activeer favorieten.

ik zou graag de zenders willen hernummeren naar mijn eigen nummers zodat ik in plaats van bijvoorbeeld kanaal 456,  12 aanmaak. dat is makkelijker te onthouden dan alle kanaalnummers

 

Welkom Thuis op de Community

 

Heb je contact gehad met de klantenservice van T-Mobile voor thuis en ben je naar deze pagina verwezen? Dan zit je hier goed, dit topic is dé wegwijzer voor al jouw T-Mobile voor thuis vragen!

 

ACTUEEL

 

INTERNET EN MODEM

 

VAN BESTELLING TOT INSTALLATIE

 

TELEVISIE

 

ADMINISTRATIEF



➡Staat jouw vraag niet in deze FAQ? Plaats een reactie onder dit topic, dan pakken we het zo snel mogelijk voor je op!

Je kunt natuurlijk ook altijd de antwoorden op jouw vragen vinden in onze Wiki, neem nu snel een kijkje op de homepage: 
Wiki Homepage

Via de links in dit topic kun je reageren op dat onderwerp. Kom je er niet uit, dan kun je hieronder reageren. Graag zelfs! Op de Community helpen T-Mobile en vele andere klanten je graag verder. Lees ook gerust de huisregels voor je post!

ik zou graag de zenders willen hernummeren naar mijn eigen nummers zodat ik in plaats van bijvoorbeeld kanaal 456,  12 aanmaak

Reputatie 1

Hallo,

 

inmiddels heb ik een werkende code gekregen. 
bedankt voor je hulp en tijd. 
 

max 

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor de heads-up @CrisTien! 😃

 

Hoi @MaxxxMaxxx, ik stuur je snel een privébericht toe met een vervangende vouchercode, zo ben je snel weer helemaal online en in de lucht! 😁

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTien helaas al geprobeerd, code ook gekopieerd en geplakt. 

Ik ben hulp aan het zoeken

Reputatie 1

@CrisTien helaas al geprobeerd, code ook gekopieerd en geplakt. 

Reputatie 7
Badge +14

@MaxxxMaxxx Rustig typen en zo nodig hoofdletters gebruiken 

Reputatie 1

Hi @Harpoen, weet dat ik aan jouw kant sta en je super graag wil helpen! Zou je willen reageren op de vraag van Demi? Naar ons idee leek de vraag over de vergoeding nog open te staan, maar naar aanleiding van jouw reactie lijk je een andere vraag of probleem te hebben. Ik kan je vanuit deze kant niet bellen, maar sta wel voor je klaar via deze weg!

@LowLands Er is inderdaad een update geweest. Een week van te voren heb je een e-mail gekregen op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Hierin staat ook dat de opnames na deze update weg zullen zijn. Ik begrijp dat je nu geen tv kunt kijken, of in ieder geval zenders mist. Dit is niet de bedoeling! Heb je de TV Box al eens van de stroom gehaald? Mocht dit niet werken, kun je ook testen of het helpt om de TV Box bekabeld met een andere LAN poort van het modem te verbinden. Maakt dit verschil? Zo niet, dan wil ik graag jouw toestemming om de TV Box van een afstand te resetten. Je bent hierna wel eventueel nieuw gemaakte opnames kwijt. Ik hoor het graag van je!

Bedankt voor je begrip maar ik krijg begrip van iedereen die ik telefonisch of via hier spreek maar mijn probleem oplossen of nakomen wat er allemaal word toegezegd vanuit tmobile blijft helaas tot op heden uit !! 

Ik heb op deze site en telefonisch tig keer mijn probleem voorgelegd en elke keer word mij beloofd dat het word opgepakt en opgelost maar helaas is er nog steeds niks opgelost.. Mijn laatste telefonische contact was vorige week en toen kwam diegene aan de telefoon er niet uit en beloofde mij dat ik binnen een kwartier teruggebeld zou worden door een geautoriseerd persoon maar dat was zo te merken weer de zoveelste loze belofte want tot op heden heeft niemand mij teruggebeld !! 

Ik lees op deze site veel meer vergelijkbare problemen en als dit de gang van zaken is van tmobile dan gaat dit heel veel klanten kosten.. 

Betalen voor diensten die ik niet heb ontvangen is bij mij uit den boze en ik vertik dat te doen.. verdere woorden wil ik hier niet aan vuil maken want ik word er moe van om mij aan jan en alleman te moeten verantwoorden en uitleggen maar mijn gevoel zegt dat er niet eens word geluisterd want er word helemaal niks mee gedaan !! 

 

Reputatie 1

Goedemorgen,

 

ik heb een code gekregen voor unlimited internet, maar als ik de stappen volg doet deze het niet. Wat kan ik doen?

 

 

Reputatie 1

Dat is heel jammer,ook al omdat het zo onverwachts kwam.Niemand heeft mij geïnformeerd over het veranderen van het systeem.

Nou we het daar over hebben,die plaatjes van de zender,kunnen die niet wat groter?Veel te klein om het op afstand te kunnen zien!!Ik zocht dus naar Paramount i.v.m. met die opnames,maar was echt niet te ontcijferen op een paar meter afstand..En ja ik heb een bril op voor afstand kijken!!En echt niet een kleine TV!(113 cm breed!)

Wat gebeurd er nou weer?Heb geen tv zenders meer!En ik heb toch betaald,dus zou het niet aan liggen!!

Niks aan de hand,TV doet het gewoon.Maar ik was vergeten om de afstandbediening te wisselen.Dus probeerde met de afstandbediening van de TV ook de T-Mobile doos te bedienen..Heb ik wel eens eerder gehad...

Reputatie 1

Hi @Harpoen, weet dat ik aan jouw kant sta en je super graag wil helpen! Zou je willen reageren op de vraag van Demi? Naar ons idee leek de vraag over de vergoeding nog open te staan, maar naar aanleiding van jouw reactie lijk je een andere vraag of probleem te hebben. Ik kan je vanuit deze kant niet bellen, maar sta wel voor je klaar via deze weg!

@LowLands Er is inderdaad een update geweest. Een week van te voren heb je een e-mail gekregen op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Hierin staat ook dat de opnames na deze update weg zullen zijn. Ik begrijp dat je nu geen tv kunt kijken, of in ieder geval zenders mist. Dit is niet de bedoeling! Heb je de TV Box al eens van de stroom gehaald? Mocht dit niet werken, kun je ook testen of het helpt om de TV Box bekabeld met een andere LAN poort van het modem te verbinden. Maakt dit verschil? Zo niet, dan wil ik graag jouw toestemming om de TV Box van een afstand te resetten. Je bent hierna wel eventueel nieuw gemaakte opnames kwijt. Ik hoor het graag van je!

Bedankt voor je begrip maar ik krijg begrip van iedereen die ik telefonisch of via hier spreek maar mijn probleem oplossen of nakomen wat er allemaal word toegezegd vanuit tmobile blijft helaas tot op heden uit !! 

Ik heb op deze site en telefonisch tig keer mijn probleem voorgelegd en elke keer word mij beloofd dat het word opgepakt en opgelost maar helaas is er nog steeds niks opgelost.. Mijn laatste telefonische contact was vorige week en toen kwam diegene aan de telefoon er niet uit en beloofde mij dat ik binnen een kwartier teruggebeld zou worden door een geautoriseerd persoon maar dat was zo te merken weer de zoveelste loze belofte want tot op heden heeft niemand mij teruggebeld !! 

Ik lees op deze site veel meer vergelijkbare problemen en als dit de gang van zaken is van tmobile dan gaat dit heel veel klanten kosten.. 

Betalen voor diensten die ik niet heb ontvangen is bij mij uit den boze en ik vertik dat te doen.. verdere woorden wil ik hier niet aan vuil maken want ik word er moe van om mij aan jan en alleman te moeten verantwoorden en uitleggen maar mijn gevoel zegt dat er niet eens word geluisterd want er word helemaal niks mee gedaan !! 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Harpoen, weet dat ik aan jouw kant sta en je super graag wil helpen! Zou je willen reageren op de vraag van Demi? Naar ons idee leek de vraag over de vergoeding nog open te staan, maar naar aanleiding van jouw reactie lijk je een andere vraag of probleem te hebben. Ik kan je vanuit deze kant niet bellen, maar sta wel voor je klaar via deze weg!

@LowLands Er is inderdaad een update geweest. Een week van te voren heb je een e-mail gekregen op het e-mailadres wat bij ons bekend is. Hierin staat ook dat de opnames na deze update weg zullen zijn. Ik begrijp dat je nu geen tv kunt kijken, of in ieder geval zenders mist. Dit is niet de bedoeling! Heb je de TV Box al eens van de stroom gehaald? Mocht dit niet werken, kun je ook testen of het helpt om de TV Box bekabeld met een andere LAN poort van het modem te verbinden. Maakt dit verschil? Zo niet, dan wil ik graag jouw toestemming om de TV Box van een afstand te resetten. Je bent hierna wel eventueel nieuw gemaakte opnames kwijt. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Dat is heel jammer,ook al omdat het zo onverwachts kwam.Niemand heeft mij geïnformeerd over het veranderen van het systeem.

Nou we het daar over hebben,die plaatjes van de zender,kunnen die niet wat groter?Veel te klein om het op afstand te kunnen zien!!Ik zocht dus naar Paramount i.v.m. met die opnames,maar was echt niet te ontcijferen op een paar meter afstand..En ja ik heb een bril op voor afstand kijken!!En echt niet een kleine TV!(113 cm breed!)

Wat gebeurd er nou weer?Heb geen tv zenders meer!En ik heb toch betaald,dus zou het niet aan liggen!!

Reputatie 1

Waarom belt tmobile nooit eens terug volgens afspraak ?? 

Gisteren is mij wederom toegezegd en beloofd dat ik gebeld zou worden maar tot op heden weer niet gebeurd !! 

Ik begin er moedeloos van te worden en heb spijt dat ik over ben gestapt.. Had ik nooit moeten doen want sinds dag 1 alleen maar problemen met tmobile thuis.. 

Ik raad het een ieder af om klant te worden bij tmobile !! 

Tot op heden word er zelfs hier toezeggingen gedaan om mij te bellen en hetgeen op te lossen maar wederom tot op heden ben ik niet gebeld en is er nog steeds niks opgelost !!! 

Is dit de normale gang van zaken hoe tmobile met zijn klanten omgaat want zo ja is dit wel heel erg slecht en hele slechte reclame voor tmobile !! Ik zal dit ook wel melden bij de consumentenbond en andere instanties !! 

Reputatie 1

Dat is heel jammer,ook al omdat het zo onverwachts kwam.Niemand heeft mij geïnformeerd over het veranderen van het systeem.

Nou we het daar over hebben,die plaatjes van de zender,kunnen die niet wat groter?Veel te klein om het op afstand te kunnen zien!!Ik zocht dus naar Paramount i.v.m. met die opnames,maar was echt niet te ontcijferen op een paar meter afstand..En ja ik heb een bril op voor afstand kijken!!En echt niet een kleine TV!(113 cm breed!)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @LowLands,

De opnames die vóór de update gemaakt zijn, zijn inderdaad weg en niet meer terug te halen. Je zou hier minstens een week van tevoren over geïnformeerd moeten zijn. Mocht dat niet het geval zijn, dan is er iets misgegaan, maar de oude opnames zijn helaas echt weg.

Reputatie 1

Hallo!Ik wil het hebben over het nieuwe TV systeem in Almere.Dat is in eens helemaal anders!!

Niet erg,lijkt beter wat betreft de TV weergave.Maaaaarrrrr,wat is er gebeurd met mijn oude opnames???Van voor deze verandering??Zijn die gewist???Ik heb heel wat geprobeerd, maar kan ze niet meer vinden..

Joop Roos

Reputatie 1

@Harpoen Sorry dat je weer niet bent teruggebeld door mijn telefonische collega! Dit is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan. Zoals mijn collega @Cal ook al aangeeft, komen de compensaties gelukkig jouw kant op. Volgens de logs in het systeem is dit ook hetgeen waar je momenteel op wacht. Mocht er nog iets anders aan de hand zijn of loop je nog tegen iets aan waarbij ik kan helpen, dan hoor ik het uiteraard graag!

Dit is dus typisch tmobile hahaha 

Ik praat over appels en tmobile heeft et over peren !!! Ik heb in mijn topic niet gezegd dat ik op compensaties wacht of dat dat het probleem is !! Tmobile maakt er uit zichzelf weer een ander verhaal van om zich wellicht in te dekken maar zo gaat het dus al sinds dag 1 dat ik klant ben.. het is fijner voor een klant als er word gehandeld naar het probleem en er word geluisterd naar de klant ipv zelf een ander verhaal ervan te maken !! Ondertussen alweer dagen verder en nog steeds ben ik niet gebeld door een geautoriseerd persoon die mijn kwestie voor eens en altijd kan en wilt oplossen.. is dit een spelletje die tmobile met meerdere klanten speelt want ik hoor en lees teveel ontevreden klanten !! 

Reputatie 7
Badge +8

@Harpoen Sorry dat je weer niet bent teruggebeld door mijn telefonische collega! Dit is natuurlijk niet zoals het hoort te gaan. Zoals mijn collega @Cal ook al aangeeft, komen de compensaties gelukkig jouw kant op. Volgens de logs in het systeem is dit ook hetgeen waar je momenteel op wacht. Mocht er nog iets anders aan de hand zijn of loop je nog tegen iets aan waarbij ik kan helpen, dan hoor ik het uiteraard graag!

Reputatie 1

Hoi @Harpoen, mijn excuses en ik zou je heel graag helpen om tot een oplossing te komen! Ik zie dat je inmiddels een aantal bedragen van ons terug krijgt of al hebt ontvangen. Zou je aan kunnen geven waar je nog een vraag over hebt?

Ik help je heel graag om dit helemaal recht te zetten!

Daar heb ik al zovaak over gebeld en ik zou dezelfde dag teruggebeld worden maar was dus weer een loze belofte en dat vind ik totaal niet kunnen.. belofte maakt schuld.. alles is terug te lezen in jullie systeem en ik zou het prettig vinden als tmobile nakomt wat ze toezeggen en mij bellen met een passende oplossing.. deze kwestie loopt al vanaf 7 februari jongstleden en tis wel een keer genoeg geweest.. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Harpoen, mijn excuses en ik zou je heel graag helpen om tot een oplossing te komen! Ik zie dat je inmiddels een aantal bedragen van ons terug krijgt of al hebt ontvangen. Zou je aan kunnen geven waar je nog een vraag over hebt?

Ik help je heel graag om dit helemaal recht te zetten!

Reageer