F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

259 reacties

Reputatie 1

Waarom belt tmobile nooit eens terug volgens afspraak ?? 

Gisteren is mij wederom toegezegd en beloofd dat ik gebeld zou worden maar tot op heden weer niet gebeurd !! 

Ik begin er moedeloos van te worden en heb spijt dat ik over ben gestapt.. Had ik nooit moeten doen want sinds dag 1 alleen maar problemen met tmobile thuis.. 

Ik raad het een ieder af om klant te worden bij tmobile !! 

Ik heb eergisteren een afspraak gemaakt met een monteur van Gideon voor de installatie van het Thuis Pakket. Hij zou vandaag rond 13.00 uur komen. Vervolgens belt hij vanmorgen om 10.43 of hij eerder kan komen. Ik zeg; we zijn nu niet thuis, over een uur wel. Hij zegt, oké is goed, dan ben ik er over een uur. 
Hij is gewoon niet op komen dagen. M’n hele kamer verbouwd zodat hij overal goed bij zou kunnen. Oude modem al ingepakt. Etc. Ik vind het echt te bizar voor woorden.

Om 12 uur vanmorgen deze mail ontvangen (zie foto) Waarom?? Ik had gewoon een afspraak staan. 
Tot nu toe is het een verzameling van slechte ervaringen met Tmobile Thuis. Eigenlijk wil ik het gewoon opgeven, heb er al úren tijd aan gespendeerd door met de klantenservice te moeten bellen. En dan nu weer dit. Echt een groot drama.

Reputatie 2

Ik heb een klacht ik kan namelijk vaak programma,s van Sbs6 en canvas,national geographic niet terugkijken opname teller blijft op 0000000 staan,bv sbs6 programma wat een uitvinding van 29-04 ,06-05 vrankx van29-04,06-05 Laurent 26-04,03-05 Canvas enz enz ,graag antwoord op deze vragen. Mvg Ben Schaap

Reputatie 1

Hi Tommie,

Top dankjewel voor de check. Vreemd maar vandaag lijkt alles wel goed te werken. Mocht het nog nodig zijn dan zal ik zeker naar de versterker kijken.

Groet 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Goudbaard, welkom op onze Community!

 Ik ben direct voor je gaan kijken, ik zie dat de klantvoordeel al aan staat bij jullie!

Om je wifi signaal te vergroten, kun je altijd ons wifi punt aanschaffen, we hebben hier een mooi topic over geschreven. Dit wifi punt is makkelijk te bestellen via My T-Mobile! Hier lees je meer over in dit topic: 

 

Reputatie 1

Daarnaast is gisteren een monteur voor installatie langsgeweest. Beneden werkt internet op zich prima maar op de 1ste verd. en op zolder niet. Ik had verwacht dat dit gecontroleerd zou worden voordat hij vertrok maar helaas. Gelukkig werkt oude kpn internet nog anders was vanuit thuis werken geen optie. Kan hier svp zsm een oplossing voor komen?

Reputatie 1

mijn man heeft mobiel thuis van tmobile. Ik heb op mijn naam internet van tmobile aangeschaft. Kan dit overgezet worden naar mijn mans account zodat we het meeste voordeel hieruit kunnen halen?

Reputatie 7
Badge +6

@Harun26 De eerste nacht na aansluiting wordt de Zyxel automatisch geüpdatet. In die update zit de fix voor de IPTV-problemen. Vandaar dat het nu wel werkt.

Hallo @Jason,

IPTV is via een andere aanbieder.

heel apart maar na de aanpassingen en 1 dag wachten werkt het nu wel.

bedankt voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Harun26, doel je op IPTV via een andere aanbieder of op het TV-abonnement van T-Mobile (T-Mobile TV)? In het eerste geval is er een fix voor; die kan door onze specialisten toegepast worden op de T54. 

Vandaag officieel overgestapt naar Tmobile thuis internet alleen werkt iptv niet meer bij mij. Daarbij hebben ze de modem ZYXL T54 geïnstalleerd.

Ik heb vergelijkbare problemen gelezen en de stappen uitgevoerd wat kon verhelpen alleen helaas zonder resultaat.

kunnen jullie mij hiermee helpen?

 

Oke, dank je wel voor het willen meekijken Tommie.

Jammer aan dit verhaal dat er ondanks mijn eerdere vragen een ander antwoord vanuit T-mobile aan mij is gegeven. Het zou liggen aan het feit dat er een vergunning vergeven moet worden door de gemeente.

Maar nogmaals dank voor de verheldering.

Nu is het alleen nog afwachten of het apparaat dat in de kelder stof ligt te happen binnen 1 jaar wordt geinstalleerd en of die dan nog werkt. Klinkt erg dramatisch, maar hij ligt op dit moment 8 maanden in de berging ruimte in beslag te nemen. En nog niet 1 bericht vanuit T-mobile gekregen van de stand van zaken.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Mike99, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken. Er is voorlopig nog geen toestemming van de VvE om de installatie te voltooien. Hiervoor is een hoogwerker nodig, de toestemming wordt niet verleend. Als je meer informatie wil of nog meer vragen hebt, kun je contact opnemen met Fiber. 

Vorig jaar september glasvezel kabel abonnement afgesloten. Zit nu nog te wachten op de installatie. 

3x contact opgenomen met de klantenservice, ongeveer 1x per 2 maanden. 

Dit is toch niet normaal?

Ik heb al meer dan een half jaar een WiFi pakket in de berging staan om aan te sluiten. 

Betaal nog niks, maar heb het idee dat je bij Tmobile in de maling word genomen. 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Wat gaaf @Benni90, nog van harte gefeliciteerd! 😃 Geen zorgen hoor, dit is absoluut voor je te regelen. Het beste kan ik je aanraden om het TV Abonnement op het door jou gewenste moment te activeren via je My T-Mobile Thuis account: T-Mobile TV bestellen. Vervolgens zal het abonnement binnen enkele uren actief zijn.

Hartelijk bedankt nog voor het retourneren. Geniet van je cadeau en ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😎

Reputatie 1

Hoi @Benni90, goed dat je een seintje geeft! Geen zorgen, hier ga ik absoluut niet moeilijk over doen. Stuur ‘m gerust op rond de 13e en dan zorg ik ervoor dat het administratief helemaal goed komt. Ik wens je nog een veilige terugreis!

Vandaag op de post gedaan dus jullie zien hem tegemoet! Bedankt voor het meedenken. Ik ga nog een nieuw abonnement afsluiten zonder tv box :)

Reputatie 7
Badge +6

@Benni90 Dat is een mooi cadeau! Wat voor tv heb je gekregen? Hopelijk is hij geschikt voor een van de smart-tv-apps. Zie daarvoor dit topic. Dan heb je geen tv-box meer nodig en dat scheelt ook weer op de maandprijs.

Reputatie 1

Hoi @Benni90, goed dat je een seintje geeft! Geen zorgen, hier ga ik absoluut niet moeilijk over doen. Stuur ‘m gerust op rond de 13e en dan zorg ik ervoor dat het administratief helemaal goed komt. Ik wens je nog een veilige terugreis!

Hoi Cal, voor mijn verjaardag een tv gekregen (woehoe) dus nu wil ik eigenlijk mijn tv abonnement weer terug aanzetten. Willen jullie de apparatuur terug of kan ik deze beter houden en nu het abonnement weer terug aan zetten? Sorry voor alle wijzigingen 😂

 

groetjes 

Reputatie 7
Badge +16

Heel graag gedaan, sterkte nog, we doen ons best dit zo snel mogelijk te herstellen! 😄

@Appienl We zijn geen livechat en kunnen niet direct reageren, sorry. Ik stuur je per privébericht een geldige, geteste code. 

Top! En inderdaad geen live chat. Maar wel snel genoeg met de oplossing. Bedankt voor de service!

 

Code werkt nu meteen, in tegenstelling tot de oude voucher code. *⁠\⁠0⁠/⁠*

Reputatie 7
Badge +16

@Appienl We zijn geen livechat en kunnen niet direct reageren, sorry. Ik stuur je per privébericht een geldige, geteste code. 

Goedemorgen!

 

Vanwege de storing heb ik een voucher code gekregen per email. Daarmee kan ik onbeperkt internetten, wat nodig is. De code heb ik een half uur geleden gekregen, maar tot nu toe werkt de code niet. Ik krijg nog altijd de melding van 2244, dat de code ongeldig is. 

 

Hoe kan ik een andere code vragen, zonder meer dan 30 minuten in de wacht te staan?

Ik ga toch maar bellen. Reactie hier duurt ook langer dan 30 minuten logischerwijs!

Goedemorgen!

 

Vanwege de storing heb ik een voucher code gekregen per email. Daarmee kan ik onbeperkt internetten, wat nodig is. De code heb ik een half uur geleden gekregen, maar tot nu toe werkt de code niet. Ik krijg nog altijd de melding van 2244, dat de code ongeldig is. 

 

Hoe kan ik een andere code vragen, zonder meer dan 30 minuten in de wacht te staan?

Reputatie 1

Super bedankt!!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Benni90, goed dat je een seintje geeft! Geen zorgen, hier ga ik absoluut niet moeilijk over doen. Stuur ‘m gerust op rond de 13e en dan zorg ik ervoor dat het administratief helemaal goed komt. Ik wens je nog een veilige terugreis!

Reageer