News

Verbeteringen T-Mobile Thuis

  • 21 February 2019
  • 71 reacties
  • 35521 Bekeken


Toon eerste reactie

71 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @V. de Meijer , er is zeker zicht op het opnemen in de cloud! Ik kan je nog geen exacte datum geven, maar we zijn heel hard bezig om dit binnenkort te lanceren. Hou de Community in de gaten, zodra het live staat gaat hier zeker over gepraat worden. :blush:

 @TAVL en @Doornekamp33 Er zit inderdaad schot in de zaak! We streven er naar begin (Q1) 2020 Cloud Opnemen te gaan leveren. Een exacte datum kan ik nog niet noemen, omdat die nog niet bekend is. De specialisten werken er rond de klok aan om hier wel een exacte datum aan te hangen. Heel even geduld nog (ik durf het bijna niet te vragen).  ;)

Een TV-Box met HD aanschaffen, waar ik aan denk, is dus nu niet raadzaam?

Dat denk ik niet, maar als het weer word uitgesteld word het langer wachten.

Zou vorig jaar al komen als je tussen de regels leest.

Reputatie 7
Badge +19

Als je goed de community in de gaten houd wordt het nieuwe tv platform al getest door sommige klanten maar misschien zijn er nog wel wat zaken die eerst verbeterd moeten worden voordat het gelanceerd kan worden.

Ik citeer: "Uitstekende service, daar doen we alles voor!"

Na 2,5 maanden ellende geloof ik je maar weinig @Piotr, net als de rest van je collega's die van alles roepen. Je bent ongetwijfeld welwillend, samen met jou nog een zwik collega's, alleen iets voor elkaar krijgen "ho maar". Aan elkaar geregen door fouten!

Zorg eerst dat je goed op de kleintjes let en optimaliseert waar nodig voordat je allerlei nieuwe zaken ontwikkelt... wij het kleine niet eert,…

Wat een bagger... uitstekende service😡🤬

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Brian, als je hier nou mijn reactie verwijdert, verwijder dan tenminste die van jezelf ook...het is echt ongepast wat je zegt! Het suggereert echt alsof jullie goed bezig zijn, kom op zeg! (Ps. ik sla alles op vanuit screenshots)

UPDATE: 'verwijdert' dient 'verplaatst' te zijn (ik durf een fout zo toe te geven, transparant).

Reputatie 3

Wakker worden T-Mobile... Waar blijven de huidige en toekomstige verbeteringen?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-met-gefaseerd-verbeteren-interactieve-tv/

Verbetering van de service?

begin eens met het verlenen van service. Door ondeskundig personeel een training te geven  over informatie delen. Als je ga verhuizen als trouwe t mobile klant en t mobile mee neemt even duidelijk uitleggen dat maar op 1 locatie tegelijkertijd tv en internet kan zijn. En op dit moment in mij situatie 2 weken geen tv en internet op geen enkel adres. En als je bel dan kan niemand wat voor je doen. Top!!!! Deze klant ben je kwijt ga zo door!!!! Mond op mond reclame is de beste!!!!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

Reputatie 3

Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

 

Goed om te horen en kunnen wij ons daar dan voor aanmelden? Ik wil het nieuwe TV-platform wel graag in praktijk testen.

Reputatie 1

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar, hoe wordt je tester van het nieuwe platform.

Tevens roept het ook enkele vragen op, zoals of er nieuwe TV boxjes worden geintroduceert met het nieuwe platform en zo ja, worden nieuwe klanten zoals bij het Zyxel modem weer als eerst bedient?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@WhySoSerious en @topa1979 Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn begin dit jaar gestart met de voorbereidingen en hebben toen ook al selecties gemaakt voor testers. De gebruikers die hiervoor zijn opgeroepen, zijn destijds per e-mail op de hoogte gebracht. Als het goed is, zal deze groep testers dezelfde zijn als de groep die nu actief is. De exacte ontwikkelingen hierin moet ik jullie schuldig blijven. Daar gaan de collega's van ons development team over en daar kan ik weinig zinnigs over inbrengen. Sorry!

Wat betreft eventuele nieuwe TV Boxen: spijtig genoeg kan ik hier ook geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik het oprecht niet weet. Een flauw antwoord, maar wel eerlijk! 😉

Reputatie 1

@WhySoSerious en @topa1979 Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn begin dit jaar gestart met de voorbereidingen en hebben toen ook al selecties gemaakt voor testers. De gebruikers die hiervoor zijn opgeroepen, zijn destijds per e-mail op de hoogte gebracht. Als het goed is, zal deze groep testers dezelfde zijn als de groep die nu actief is. De exacte ontwikkelingen hierin moet ik jullie schuldig blijven. Daar gaan de collega's van ons development team over en daar kan ik weinig zinnigs over inbrengen. Sorry!

Wat betreft eventuele nieuwe TV Boxen: spijtig genoeg kan ik hier ook geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik het oprecht niet weet. Een flauw antwoord, maar wel eerlijk! 😉

Dan rest ons niets anders dan af te wachten, hopelijk duurt het niet al te lang meer. Dank je wel :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +7

@topa1979 Ik hoop en duim met je mee! We stellen jullie geduld aardig op de proef, maar dat zal ook zeker beloond worden straks! 😎

@topa1979 Ik hoop en duim met je mee! We stellen jullie geduld aardig op de proef, maar dat zal ook zeker beloond worden straks! 😎

@Jason dan weet jij toch wel iets meer als geduld zeker beloond wordt 🤐

Reputatie 7
Badge +8

@heuv tsja… de lang verwachte update. Verwacht genoeg, maar verwacht niet dat alle wensen ingewilligd zijn.

Zou het fijn vinden dat mijn wifi wordt geregeld. Basis behoefte die Tmobile niet nakomt! :rage:

@janzonderwifiT

Verwijderd, had al een topic.

Reputatie 1

Een suggestie, en dan ben ik helemaal happy: IPv6 :D

Een suggestie, en dan ben ik helemaal happy: IPv6 :D


Precies dit! Je kan je afvragen waar je het voor nodig hebt, maar ik heb het nodig (echt waar).

Als ze met een fatsoenlijke dual-stack oplossing komen, dus geen third-party tunnel oplossingen dan heb ik geen reden meer om niet over te stappen naar T thuis all-in!

Reageer