News

Verbeteringen Internet + TV van Odido

  • 21 February 2019
  • 86 reacties
  • 39649 Bekeken
Verbeteringen Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

86 reacties

Reputatie 4
Komt er in oktober wel wat? Nu al bijna 2 maanden geen update.☹️Graag wat toekomstige updates delen!
Het viel mij op dat na een storing (bezoek waar ik niet bij was) mijn Vigor2132FVn een veel beter signaal gaf.

Voorheen had ik op zolder (stalenplaten in de vloer) geen bereik, nu wel.

firmware van Apr 21 2017, maar ik weet niet wat ik hier voor had.
backoffice heeft nu wel hele andere opties.

Zou het fijn vinden dat mijn wifi wordt geregeld. Basis behoefte die Tmobile niet nakomt! :rage:

@janzonderwifiT

Verwijderd, had al een topic.

Reputatie 4
Het wordt alleen maar slechter met de tv box 😞

Programma Gemist is vanaf heden niet meer beschikbaar voor FOX Sports op de TV Box. Maar geen zorgen, je hoeft geen wedstrijd te missen! Via TV Anywhere kan je FOX Sports 1 tot zeven dagen terug kijken. Daarnaast kan je via de FOX Sports Go app (beschikbaar bij het FOX Sports Eredivisie en FOX Sports Compleet pakket) álle FOX kanalen terug kijken. Hier zijn dus nog steeds al jouw favoriete sportuitzendingen beschikbaar!
Reputatie 1

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu met het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij. Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile Thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? 

 

Kan ik iets concluderen uit de tekst hierboven en het ontbreken van aankondigingen na juli? 
 

Dit is niet om te zeuren of zo. Het is vooral nieuwsgierigheid. 😁

Reputatie 7
Badge +4

You never know with T-Mobile Thuis. Al zou ik de verwachtingen nog niet te hoog maken. Ze zijn sowieso met leuke dingen bezig. Alleen wanneer???

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hio, ik snap je toevoeging niet helemaal. We hebben meermaals aangegeven dat de Draytek niet meer geüpdatet wordt en dat deze technisch gezien end-of-life is. Dit betekent niet dat het modem niet meer functioneert natuurlijk, maar wel dat deze omgeruild kan worden indien gewenst. Mocht je hiervan gebruik willen maken, dan zet ik me daar met alle plezier voor in - laat het alsjeblieft weten!

Reputatie 3
Badge

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu met het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij. Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile Thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? 

 

Kan ik iets concluderen uit de tekst hierboven en het ontbreken van aankondigingen na juli? 
 

Dit is niet om te zeuren of zo. Het is vooral nieuwsgierigheid. 😁

In het jaar dat ik bij t-mobile heb gezeten, heb ik geen verbeteringen gezien. Zo te zien kun je nu ook niet meer een tv-ontvanger bestellen met opname-functie. Dat doet je misschien denken aan dat ze met cloud opname bezig zijn. 

Ik denk in de praktijk dat dit zeker nog twee jaar gaat duren. Dit is echt een gemiste kans van t-mobile. 

Mijn ervaring met KPN is dat ik midden het programma op record kan drukken en dan wordt het hele programma volledig opgenomen. Bij T-Mobile wordt er alleen vanaf dat moment opgenomen. Dus een half programma.
Terugkijken via de gids. Ook een groot gemis. Om maar te zwijgen over de hoekie toekie implementie van uitzending gemist. Deze interface doet mij denken aan XMS 12 jaar geleden. 

Pas als het TV product een complete overhaul heeft gekregen, ben ik bereid terug te gaan.

Reputatie 7

Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Reputatie 2

Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Brian, als je hier nou mijn reactie verwijdert, verwijder dan tenminste die van jezelf ook...het is echt ongepast wat je zegt! Het suggereert echt alsof jullie goed bezig zijn, kom op zeg! (Ps. ik sla alles op vanuit screenshots)

UPDATE: 'verwijdert' dient 'verplaatst' te zijn (ik durf een fout zo toe te geven, transparant).

Reputatie 4
  • Zenders ARD en ZDF op kanaal 391 en 392 beschikbaar in HD.
Toch iets in Juli, er was niets in juni namelijk🙁 Misschien het zenderoverzicht nog even updaten? 😉
Reputatie 7
Badge +4
TV538 volgens de zenderlijst ook, maar is nog sd. Vermoed dat men nog niet klaar is. 😉
Reputatie 7
De zenderlijst zal zo snel mogelijk aangepast worden. TV538 zal ook snel in HD komen. We zijn er bijnnnnnnnna. 😎
Reputatie 4
Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/
Reputatie 7
Badge +4
Hoi @WhySoSerious,

Er zijn in meerdere topics hints gegeven dat er voor het TV product een grote update aan komt. Hoognodig. 😉 Daarbij ben ik hints tegen gekomen richting cloud, opname, uitbreiding begin gemist. Let daarbij op wat TV Anywhere al kan. het zijn hints/geruchten, maar formeel is er niets naar buiten gebracht en klopt het artikel niet helemaal. Over 4K heeft T-Mobile eerder aangegeven dat dat minder prioriteit heeft door de beperkte adoptie van geschikte apparatuur in de huiskamer. Al kan dat natuurlijk snel veranderen.
Reputatie 7
Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/


Ik dacht precies hetzelfde! Ik denk dat je deze vraag dus beter bij de schrijver van het stuk kan neerleggen...
Reputatie 2

Ik heb wel een gebrukerswens voor de T-Mobile TV app voor Apple TV: via het aanraakgevoelige deel van de Siri-remote kun je zappen. Met een veeg naar boven ga je naar de volgende zender, met een veeg naar beneden naar de vorige. Hiervoor wordt de standaard tv-lijst gebruikt met alle zenders.

Ik heb in T-Mobile TV een favorietenlijst opgesteld, omdat ik naar veel zenders niet kijk. Alle kinderzenders staan er bijvoorbeeld niet in, omdat ik geen kinderen heb. En ook TLC, MTV staan er niet in. Toch komen deze bij het zappen voorbij, omdat bij het zappen niet de favorietenlijst wordt gebruikt maar de gehele tv-lijst.

Het zou leuk zijn als ik bij de instellingen van de app ook in kan stellen dat bij het zappen gebruik wordt gemaakt van een favorietenlijst. Bij de minigids kan dat namelijk wel, maar dat vergt wel weer een extra stap. En daar was zappen nou net niet voor bedoeld 😉.

Een paar suggesties:
Opnemen van een hele serie in 1x;
Activeren van IR aansluiting op de STB (kan die uit het zicht)
Reputatie 4

Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/
Ik dacht precies hetzelfde! Ik denk dat je deze vraag dus beter bij de schrijver van het stuk kan neerleggen...

Ik mag toch wel hopen dat er wel wat waarheid in zit en dat er veranderingen komen? Met tv lopen jullie erg achter en aan die waslijst wordt ook vrij weinig aangedaan.
Reputatie 7
Badge +4
@hank3319

Opnemen van een serie in 1 keer kan, maar werkt niet altijd even lekker, doordat de decoder uit gaat van een tijdvak op een bepaalde dag/frequentie. Dat kan inderdaad beter. Ook het verwijderen ervan ging/gaat niet altijd even soepel.
Reputatie 7
Badge +4
Volgens mij zegt Sander nergens dat er geen veranderingen aanstaande zijn. 😉 Er is alleen geen centraal topic over dit onderwerp. Enkel wat losse hints in diverse topics, maar geen officieel topic of nieuwsbericht, waardoor er in het nieuwsbericht van TotaalTV aannames gedaan worden.
Reputatie 7
Badge +6

@Robert79 Ik heb even gekeken en ik kan de optie die je bedoelt inderdaad niet vinden in de Apple TV-app, maar hij bestaat wel. Als je in de iOS-app via Account naar je profiel gaat, staat daar de optie ‘Activeer Favorieten’. Zet je die aan, dan wordt de instelling wel overgenomen door de Apple TV-app en krijg je alleen nog je favoriete zenders te zien. Het zou natuurlijk kunnen dat we er allebei overheen gekeken hebben, maar als dat niet zo is, is het een goed idee om deze optie ook in deze app toe te voegen.

@hank3319

Opnemen van een serie in 1 keer kan, maar werkt niet altijd even lekker, doordat de decoder uit gaat van een tijdvak op een bepaalde dag/frequentie. Dat kan inderdaad beter. Ook het verwijderen ervan ging/gaat niet altijd even soepel.

Je kunt inderdaad een opname plannen die op een bepaalde tijd een bepaalde duur opneemt. Als je niet handmatig uitschakelt blijft deze opname duren tot de schijf vol is.
Dat is heel wat anders dan een serie opnemen. Dat is technisch gezien een koppeling aan een programma. Is de serie afgelopen dan houdt ook het opnemen op.
Reputatie 4
Volgens mij zegt Sander nergens dat er geen veranderingen aanstaande zijn. 😉 Er is alleen geen centraal topic over dit onderwerp. Enkel wat losse hints in diverse topics, maar geen officieel topic of nieuwsbericht, waardoor er in het nieuwsbericht van TotaalTV aannames gedaan worden.
Dat is het probleem juist, begin dit tropic staat dat ze toekomstige verbeteringen met ons willen delen, maar dat is tot nu toe vrij weinig gedaan. Ze plaatsen steeds updates die al gedaan zijn. Nu lezen we van alles op andere websites en weten we niet of het waar is of niet (aannames).

Ze weten nu toch wel wat er op de planning staat van augustus/september?

Reageer