News

Verbeteringen Internet + TV van Odido

  • 21 February 2019
  • 86 reacties
  • 39653 Bekeken
Verbeteringen Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

86 reacties

Reputatie 4

Een smart tv app zou ook een uitkomst zijn. Dan kan die oude decoder, die nog steeds geen update heeft de kast in.

Canal Digitaal had het al en nu ook beschikbaar bij KPN! 

https://tweakers.net/nieuws/159980/kpn-maakt-smart-tv-app-beschikbaar-voor-lg-televisies.html

Reputatie 3
Badge

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu met het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij. Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile Thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? 

 

Kan ik iets concluderen uit de tekst hierboven en het ontbreken van aankondigingen na juli? 
 

Dit is niet om te zeuren of zo. Het is vooral nieuwsgierigheid. 😁

In het jaar dat ik bij t-mobile heb gezeten, heb ik geen verbeteringen gezien. Zo te zien kun je nu ook niet meer een tv-ontvanger bestellen met opname-functie. Dat doet je misschien denken aan dat ze met cloud opname bezig zijn. 

Ik denk in de praktijk dat dit zeker nog twee jaar gaat duren. Dit is echt een gemiste kans van t-mobile. 

Mijn ervaring met KPN is dat ik midden het programma op record kan drukken en dan wordt het hele programma volledig opgenomen. Bij T-Mobile wordt er alleen vanaf dat moment opgenomen. Dus een half programma.
Terugkijken via de gids. Ook een groot gemis. Om maar te zwijgen over de hoekie toekie implementie van uitzending gemist. Deze interface doet mij denken aan XMS 12 jaar geleden. 

Pas als het TV product een complete overhaul heeft gekregen, ben ik bereid terug te gaan.

Reputatie 7
Badge +4

You never know with T-Mobile Thuis. Al zou ik de verwachtingen nog niet te hoog maken. Ze zijn sowieso met leuke dingen bezig. Alleen wanneer???

Reputatie 1

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu met het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij. Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile Thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? 

 

Kan ik iets concluderen uit de tekst hierboven en het ontbreken van aankondigingen na juli? 
 

Dit is niet om te zeuren of zo. Het is vooral nieuwsgierigheid. 😁

Reputatie 3

Ik zou ook graag vernemen dat / wat er op korte termijn wordt verbeterd. In de zomer werd gehint dat na de zomer een aantal mooie wijzigingen zouden worden doorgevoerd. Behoudens wat rare storingen in de TV Anywhere app (die overigens zeer snel verholpen werden) merk ik weinig verandering...

Punten die ik erg graag verbeterd zou willen zien:

1. TV Anywhere en TV box functionaliteit gelijkstellen (en dan naar beste van beiden). 

2. Afspraken maken met tv tv aanbieders dat alle content kan worden teruggekeken en daarbij ook vooruit / achteruit kunnen spoelen

3. Opnemen in de cloud

Ik denk dat klanten dan bereid zijn om meer te betalen.

Reputatie 7
Hi @BertV00, alle modems draaien op dezelfde firmware. Dikke kans dat de monteur instellingen heeft aangepast. Goed nieuws: die hebben we hier uitgelegd en beschreven zodat je dit ook zelf kunt doen: Verbeter je Wifi. Super toch?

Hoi @WhySoSerious, leuk om je betrokkenheid bij dit topic te zien. Het is inderdaad wat rustig de laatste tijd. Vanwege de zomervakantie is het wat rustiger geweest, maar weet dat we met heel veel verbeteringen bezig zijn. Zodra we zeker weten wanneer er een verbetering is doorgevoerd of op stapel staat, zullen we het direct hier laten weten!
Reputatie 4
Het wordt alleen maar slechter met de tv box 😞

Programma Gemist is vanaf heden niet meer beschikbaar voor FOX Sports op de TV Box. Maar geen zorgen, je hoeft geen wedstrijd te missen! Via TV Anywhere kan je FOX Sports 1 tot zeven dagen terug kijken. Daarnaast kan je via de FOX Sports Go app (beschikbaar bij het FOX Sports Eredivisie en FOX Sports Compleet pakket) álle FOX kanalen terug kijken. Hier zijn dus nog steeds al jouw favoriete sportuitzendingen beschikbaar!
Het viel mij op dat na een storing (bezoek waar ik niet bij was) mijn Vigor2132FVn een veel beter signaal gaf.

Voorheen had ik op zolder (stalenplaten in de vloer) geen bereik, nu wel.

firmware van Apr 21 2017, maar ik weet niet wat ik hier voor had.
backoffice heeft nu wel hele andere opties.
Reputatie 4
Komt er in oktober wel wat? Nu al bijna 2 maanden geen update.☹️Graag wat toekomstige updates delen!
Het aantal volgens de wet minimaal toegestane zenders in het basispakket is, als ik mij goed heb laten informeren, 30 zenders.

In het pakket van T-Mobile thuis zitten tientallen regionale en lokale zenders waar niemand naar kijkt of überhaupt van het bestaan van die zenders afweten.

Het mag best minder maar het liefst zie ik dat T-Mobile thuis de klant de gelegenheid geeft om zijn/haar eigen basispakket samen te stellen. (Knippr)

- A LA CARTE uitbreiden met meer zenders en pakketten.

- VIDEOSHOP uitbreiden met voorgestelde/aanbevolen films/series afhankelijk van wat al door de klant is bekeken.

Misschien iets voor in de toekomst: De mogelijkheid om de TV-BOX ook als modem te kunnen gebruiken. Dit kan met de Mediabox XL van Ziggo bijvoorbeeld.


Na twee keer klikken op OKE knop, graag ook de optie OPNEMEN toevoegen. (Onder de opties begin gemist en kijken.



- GIDS uitbreiden met de mogelijkheid om door de programmering van 1enkele zender te kunnen bladeren. Hierbij is het belangrijk ook terug te kunnen klikken.





Satif
Reputatie 4
Op sommige vlakken worden wij klanten in het donker gehouden zodat de concurrentie ook niks weet.

Als T-Mobile nu alle functies en mogelijkheden deelt, dan heeft de concurrentie tot de uiteindelijke release de tijd om deze functies ook te ontwikkelen.

Dus aan de ene kant wil je transparant zijn, maar aan de andere kant kun je dat soms niet.


Tja dan moet T-Mobile niet zeggen dat ze toekomstige verbeteringen hier met ons willen delen. Ook loopt de concurentie voor met vooral het tv gedeelte, dus dat T-Mobile functies ontwikkeld die de concurrentie niet heeft lijkt mij heel sterk.
Reputatie 6
Als dat de reden is, dan wordt de verwachting wel heel groot.

Er wordt gespeculeerd opnemen in de cloud. Daar is niks nieuws aan, de concurrentie heeft die al. Via EPG opnames plannen, misschien zelfs serieopname, maar dan zal de EPG wel een seizoen en afleveringsnummer moeten meezenden, is er ook al. En zo kan ik nog wel effe doorgaan.

Ik geloof nooit dat T-Mobile met iets komt, wat de concurrentie niet heeft. Er zijn zoveel nieuwe klanten die zich terug in de tijd geworpen voelen en ook kenbaar hebben gemaakt teleurgesteld te zijn, dat ik ervoor gekozen zou hebben dingen die de concurrent al wel heeft, openbaar te maken en de rest als een verrassing te houden.

Begrijp me niet verkeerd. Nieuwe dingen zijn leuk, maar wat de concurrent wel had, mis ik niet eens. Je betaald minder, daar is ook vaak een reden voor. Alles wat nieuw komt, moet toch betaald worden.

En dan al die extra's die je "gratis" erbij krijgt, bij de concurrent, zoals een virusscanner, zit gewoon verrekend in het abonnement. Je wordt straal voor de gek gehouden. Een commercieel bedrijf die dingen gratis doet, jaja.

Maar dwaal nou wel weer erg af. Laten we het hier maar bij laten.😁
Op sommige vlakken worden wij klanten in het donker gehouden zodat de concurrentie ook niks weet.

Als T-Mobile nu alle functies en mogelijkheden deelt, dan heeft de concurrentie tot de uiteindelijke release de tijd om deze functies ook te ontwikkelen.

Dus aan de ene kant wil je transparant zijn, maar aan de andere kant kun je dat soms niet.
Reputatie 7
Badge +4
Eens, maar kennelijk denken ze er bij marketing toch anders over. Zou me niet verbazen als ze geschrokken zijn van het statement. Al zou ik er juist gebruik van maken om een algemeen statement te maken. Zonder details. Maar dat ben ik, just a user.

Als er iets komt, dan zal dat pas na de zomer zijn. Is het bereik vele malen groter.
Reputatie 6
Totaaltv is nou ook niet zo betrouwbaar vind ik persoonlijk. Die schrijven vaker wel wat.

Snap best dat je met concurrentie zit, maar aan de andere kant, als je met iets nieuws komt, wil je er toch mee pronken? Zeker met al de ellende die je leest de laatste tijd, zouden ze hierop in kunnen spelen. Klanten worden misschien wat geduldiger of niet.

Ik laat me verrassen tegen die tijd.
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben het zeker met je eens dat de communicatie op dit vlak vooruitstrevender mag. Zeker nu al een paar maanden op de community geopperd wordt dat er grotere veranderingen aan zitten te komen en gehint wordt op zaken zoals ik eerder schreef (vind ik leuk om bij te houden). Snap het in die zin ook niet. Aan de andere kant; concurrentie. Ik zou zeker niet alles van TotaalTV geloven. Zo is nooit formeel gesteld dat de grote verandering in september plaats zal vinden. Enkel een bericht van een user naar aanleiding van een vraag, waarbij een medewerker van de technische dienst telefonisch daarover iets had losgelaten. Lijkt mij geen valide bron zonder wederhoor toe te passen en daarmee niet meer dan geruchten. Haalt niet weg dat ik ook meer informatie zou willen over wat ons te wachten staat. Net zoals concurrenten dit doen.
Reputatie 4
Volgens mij zegt Sander nergens dat er geen veranderingen aanstaande zijn. 😉 Er is alleen geen centraal topic over dit onderwerp. Enkel wat losse hints in diverse topics, maar geen officieel topic of nieuwsbericht, waardoor er in het nieuwsbericht van TotaalTV aannames gedaan worden.
Dat is het probleem juist, begin dit tropic staat dat ze toekomstige verbeteringen met ons willen delen, maar dat is tot nu toe vrij weinig gedaan. Ze plaatsen steeds updates die al gedaan zijn. Nu lezen we van alles op andere websites en weten we niet of het waar is of niet (aannames).

Ze weten nu toch wel wat er op de planning staat van augustus/september?
Reputatie 7
Badge +4
Volgens mij zegt Sander nergens dat er geen veranderingen aanstaande zijn. 😉 Er is alleen geen centraal topic over dit onderwerp. Enkel wat losse hints in diverse topics, maar geen officieel topic of nieuwsbericht, waardoor er in het nieuwsbericht van TotaalTV aannames gedaan worden.
Reputatie 4

Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/
Ik dacht precies hetzelfde! Ik denk dat je deze vraag dus beter bij de schrijver van het stuk kan neerleggen...

Ik mag toch wel hopen dat er wel wat waarheid in zit en dat er veranderingen komen? Met tv lopen jullie erg achter en aan die waslijst wordt ook vrij weinig aangedaan.
Reputatie 7
Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/


Ik dacht precies hetzelfde! Ik denk dat je deze vraag dus beter bij de schrijver van het stuk kan neerleggen...
Reputatie 7
Badge +4
Hoi @WhySoSerious,

Er zijn in meerdere topics hints gegeven dat er voor het TV product een grote update aan komt. Hoognodig. 😉 Daarbij ben ik hints tegen gekomen richting cloud, opname, uitbreiding begin gemist. Let daarbij op wat TV Anywhere al kan. het zijn hints/geruchten, maar formeel is er niets naar buiten gebracht en klopt het artikel niet helemaal. Over 4K heeft T-Mobile eerder aangegeven dat dat minder prioriteit heeft door de beperkte adoptie van geschikte apparatuur in de huiskamer. Al kan dat natuurlijk snel veranderen.
Reputatie 4
Volgens TotaalTV komt er een grote tv update? Ik zie dit alleen nergens staat op het forum hier?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-komt-met-antwoord-op-ziggo-nextplatform/
Reputatie 7
De zenderlijst zal zo snel mogelijk aangepast worden. TV538 zal ook snel in HD komen. We zijn er bijnnnnnnnna. 😎
Reputatie 7
Badge +4
TV538 volgens de zenderlijst ook, maar is nog sd. Vermoed dat men nog niet klaar is. 😉
Reputatie 4
  • Zenders ARD en ZDF op kanaal 391 en 392 beschikbaar in HD.
Toch iets in Juli, er was niets in juni namelijk🙁 Misschien het zenderoverzicht nog even updaten? 😉

Reageer