News

Verbeteringen Internet + TV van Odido

  • 21 February 2019
  • 86 reacties
  • 39657 Bekeken
Verbeteringen Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

86 reacties

Reputatie 4

Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

 

Goed om te horen en kunnen wij ons daar dan voor aanmelden? Ik wil het nieuwe TV-platform wel graag in praktijk testen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

Verbetering van de service?

begin eens met het verlenen van service. Door ondeskundig personeel een training te geven  over informatie delen. Als je ga verhuizen als trouwe t mobile klant en t mobile mee neemt even duidelijk uitleggen dat maar op 1 locatie tegelijkertijd tv en internet kan zijn. En op dit moment in mij situatie 2 weken geen tv en internet op geen enkel adres. En als je bel dan kan niemand wat voor je doen. Top!!!! Deze klant ben je kwijt ga zo door!!!! Mond op mond reclame is de beste!!!!

Reputatie 4

Wakker worden T-Mobile... Waar blijven de huidige en toekomstige verbeteringen?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-met-gefaseerd-verbeteren-interactieve-tv/

Reputatie 2

Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Brian, als je hier nou mijn reactie verwijdert, verwijder dan tenminste die van jezelf ook...het is echt ongepast wat je zegt! Het suggereert echt alsof jullie goed bezig zijn, kom op zeg! (Ps. ik sla alles op vanuit screenshots)

UPDATE: 'verwijdert' dient 'verplaatst' te zijn (ik durf een fout zo toe te geven, transparant).

Reputatie 7

Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Reputatie 2

Ik citeer: "Uitstekende service, daar doen we alles voor!"

Na 2,5 maanden ellende geloof ik je maar weinig @Piotr, net als de rest van je collega's die van alles roepen. Je bent ongetwijfeld welwillend, samen met jou nog een zwik collega's, alleen iets voor elkaar krijgen "ho maar". Aan elkaar geregen door fouten!

Zorg eerst dat je goed op de kleintjes let en optimaliseert waar nodig voordat je allerlei nieuwe zaken ontwikkelt... wij het kleine niet eert,…

Wat een bagger... uitstekende service😡🤬

Reputatie 7
Badge +15

Als je goed de community in de gaten houd wordt het nieuwe tv platform al getest door sommige klanten maar misschien zijn er nog wel wat zaken die eerst verbeterd moeten worden voordat het gelanceerd kan worden.

Dat denk ik niet, maar als het weer word uitgesteld word het langer wachten.

Zou vorig jaar al komen als je tussen de regels leest.

 @TAVL en @Doornekamp33 Er zit inderdaad schot in de zaak! We streven er naar begin (Q1) 2020 Cloud Opnemen te gaan leveren. Een exacte datum kan ik nog niet noemen, omdat die nog niet bekend is. De specialisten werken er rond de klok aan om hier wel een exacte datum aan te hangen. Heel even geduld nog (ik durf het bijna niet te vragen).  ;)

Een TV-Box met HD aanschaffen, waar ik aan denk, is dus nu niet raadzaam?

Reputatie 6

Hi @V. de Meijer , er is zeker zicht op het opnemen in de cloud! Ik kan je nog geen exacte datum geven, maar we zijn heel hard bezig om dit binnenkort te lanceren. Hou de Community in de gaten, zodra het live staat gaat hier zeker over gepraat worden. :blush:

Is er al enig zicht op 'Opnemen in de cloud’?

Ik wel graag overstappen naar T-mobile Thuis, maar deze omissie is echt een no-go.

Reputatie 7

Hi @WhySoSerious, dankjewel klopt helemaal, we hebben dit wel doorgegeven via de nieuwsbrief/mail maar hier geen apart topic voor gemaakt. :grimacing:  Een actueel overzicht van de beschikbare zenders vind je hier op onze website.

Reputatie 4

Niet heel boeiend, maar er zijn sinds 1 januari 2020 een aantal zenders verhuisd. Bijvoorbeeld FOX, National Geographic.

Reputatie 7

Hi @FRaGMaN, dat is gek! Heb je al even een reset van de TV Box geprobeerd? 

Terug kijken via de TV gids werkte slechts 2 keer. Daarna zijn de iconen hiervan verdwenen en de reeds uitgezonden programma's in het grijs :(

Reputatie 7
Badge +4

Dat klopt. Dit is aangekondigd in de nieuwsbrief die afgelopen week is verstuurd. 

Reputatie 3

Hebben we een update gehad op de tv boxjes? Er zijn inmiddels zenders waarbij je via de gids terug kunt kijken. En dus niet meer alleen via het menu. Of was dit al een tijdje en heb ik het eerder gemist?

Reputatie 7

Hi @Doornekamp33, het kan natuurlijk altijd zijn dat het uitloopt, dat is met techniek wat dat betreft niet altijd te voorkomen. Dus ik houd zeker een slag om de arm. Het lastige is altijd dat mensen vragen om nieuws maar op het moment dat wij een verwachting communiceren en eht toch later wordt emnsen teleurgesteld zijn. Het is een beetje een “ damned if you damned if you don’t” situatie maar er gebeuren mooie dingen achter de schermen! :slight_smile:

@Jason Noem nu geen tijdschema, q1 kan zomaar weer later worden, we gaan het wel meemaken of dit wel gehaald word.

Reputatie 7
Badge +16

 @TAVL en @Doornekamp33 Er zit inderdaad schot in de zaak! We streven er naar begin (Q1) 2020 Cloud Opnemen te gaan leveren. Een exacte datum kan ik nog niet noemen, omdat die nog niet bekend is. De specialisten werken er rond de klok aan om hier wel een exacte datum aan te hangen. Heel even geduld nog (ik durf het bijna niet te vragen).  ;)

Klopt @TAVL , Nu hopen dat het ook eens snel gaat, en niet weer steeds vooruit word geschoven, wat ik er van weet ziet het er goed uit wat het moet gaan worden.

Reputatie 7
Badge +4

Er lijkt nu toch echt beweging te zijn @Doornekamp33.:zipper_mouth::zipper_mouth: :zipper_mouth:

Kunnen we dit echt geloven, of word het toch weer later en later en later @Jason , Er word heel veel beloofd maar zelfs een simpele firmware pushen lukt 2x niet op de duidelijk aangegeven datum en tijd, dus geloven doen we maar in de kerk of moskee of waar dan ook, maar ik wil daden zien.

Reputatie 7
Badge +16

@TAVL@martva en @WhySoSerious We zijn inderdaad met leuke dingen bezig (achter de schermen), het is wat kinderachtig maar hier kan ik nu nog niets over melden. Het stukje cloud-opnames zal jullie al niet vreemd in de oren klinken. :wink: Hieronder alle belangrijkste FAQ’s nog even op een rijtje:

Q. Gaat T-Mobile Thuis Cloud Opnemen aanbieden?
A. Ja, T-Mobile zal vanaf begin volgend jaar Cloud Opnemen gaan aanbieden.

Q. Wordt Cloud Opnemen ook aangeboden aan bestaande klanten?
A. Ja, deze dienst zal gaandeweg het jaar ook beschikbaar komen voor bestaande klanten.

Q. Welke zenders kan ik opnemen via Cloud Opnemen?
A. Details van Cloud Opnemen worden bekend gemaakt zodra we deze dienst gaan aanbieden.

Q. Wat is de opslagcapaciteit en opslagduur van Cloud Opnemen?
A. Details van Cloud Opnemen worden bekend gemaakt zodra we deze dienst gaan aanbieden.

Q. Wat gaat Cloud Opnemen per maand kosten?
A. Details van Cloud Opnemen worden bekend gemaakt zodra we deze dienst gaan aanbieden.

Q. Voor welke apparaten zal Cloud Opnemen beschikbaar komen?
A. Details van Cloud Opnemen worden bekend gemaakt zodra we deze dienst gaan aanbieden.

 

Check ook het topic waarin dit, op gewiekste wijze, geïntroduceerd is door een topper: Cloud-opnames 2020.

 

Het idee om een Smart TV app te introduceren slingert ook al langer rond, dus die nemen we absoluut mee in de concept-ontwikkeling. Echt concrete antwoorden, op de cloud na, kunnen we daarom nog niet helemaal bieden. Maar het komt er echt wel aan! 

Reageer