Sticky

[Nieuws] Verbeteringen T-Mobile Thuis

  • 21 februari 2019
  • 70 reacties
  • 34665 Bekeken
[Nieuws] Verbeteringen T-Mobile Thuis
Reputatie 6
Badge +2
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2191 reacties

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu aan het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij. Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile Thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? Hier volgt een overzicht van de doorgevoerde verbeteringen:

2021

Maart

  • Mogelijk om Klantvoordeel te ontvangen met de combinatie van een T-Mobile abonnement en een Tele2 mobiel abonnement!

  • Incassodatum wijzigen in My T-Mobile Thuis! Vanaf nu kan je zelf één van de drie incassodata kiezen. Je ontvangt een bevestiging na het wijzigen per e-mail.

  • Rekening overzicht aangepast in My T-Mobile Thuis! Vanaf nu is het mogelijk om op de rekeningenpagina door te klikken naar een samenvatting van de rekening, zonder dat je de PDF hoeft te downloaden! Ook de navigatie tussen verschillende rekening gaat nu soepeler dan ooit.

 

 

Februari

  • iDEAL betalingen zijn vanaf nu mogelijk in My T-Mobile Thuis bij openstaande rekeningen! 

  • Compensaties/crediteringen van de afgelopen drie maanden zijn te volgen in My T-Mobile Thuis! Dit is inclusief de status van de compensatie.

  • Hardware versoepelingen bij verhuizingen. Eerst moest alles terug gestuurd worden en ontving je nieuwe hardware. In sommige gevallen is dit aangepast en kan je de hardware meeverhuizen!

Januari

  • My T-Mobile Thuis menu is vernieuwd en overzichtelijker!

  • Software update T-Mobile TV. In deze nieuwe software update (versie nummer eindigt op 7255) zijn de laatste issues verholpen. Ook zijn de functies ‘ Terug Kijken’ (eenvoudiger alle beschikbare afleveringen van een serie kiezen) en ‘Verder Kijken’ (Het programma hervatten na pauzeren of begin gemist) verbeterd. 

 

2020

December

  • Naar aanleiding van de ontvangen feedback over T-Mobile TV en TV Anywhere, zijn de volgende verbeteringen doorgevoerd in de update van week 51!

  • Terugkijken beschikbaar van Talpa-zenders (SBS6, SBS9, Net 5, Veronica/DinseyXD) op het interactieve TV platform!

  • Opzet van de facturen. De kostenspecificaties op de factuur zijn verduidelijkt in My T-Mobile Thuis!

 

Oktober

  • Verzamelen van feedback vernieuwde T-Mobile TV en TV Anywhere

  • De Amino Aria 7X TV Box volgt de Amino Aria 610 TV Box op. Dezeis in feite precies hetzelfde, maar dan met een snellere processor!

 

September

  • Lancering van het vernieuwde TV Anywhere. Meer zenders, meer opties, meer plezier, én ook nog eens beschikbaar op Apple TV!

 

Augustus

  • Lancering Wifi Plus. Wifi Plus is hét antwoord op Wifi-loze of een haperende verbinding in huis!


Juli

  • Lancering T-Mobile TV. Verrassend persoonlijk TV-kijken, waar en wanneer jij wilt! 


Mei

  • TV-abonnement uitzetten kan vanaf nu heel makkelijk via My T-Mobile Thuis.

  • Vast Bellen abonnement aanzetten kan nu ook via My T-Mobile Thuis. Je kan hierbij 1 telefoonnummer en nummerportering aanvragen.


Februari


Januari

  • TV Anywhere: nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.

  • Dertien regionale zenders  zijn vanaf nu in HD kwaliteit te bewonderen. 

 

2019

 

December

  • Maximaal 7 dagen Terug Kijken op RTL zenders via de Tv-Gids. 

November

Juli

  • Zenders ARD en ZDF op kanaal 391 en 392 beschikbaar in HD.
  • TV538 voortaan in HD beschikbaar.

Mei

  • Vanaf 8 mei leveren we een nieuw modem; de Zyxel VMG8825-T50.
  • Nieuwe beltarieven voor gesprekken naar EU bestemmingen.
  • Viceland beschikbaar op TV Anywhere.
  • Vervangen van de ' oude' Amino A140 TV Boxen die nog bij een aantal klanten in gebruik zijn.

April

Maart

  • MTV Live toegevoegd aan het Kids & Music pakket op kanaal 215.
  • Shorts TV toegevoegd aan het Infotainment pakket op kanaal 321.
  • Cartoon Network beschikbaar via TV Anywhere.
  • Uitbreiding zenders Begin Gemist.
  • Uitbreiding zenders Pauze/Live. Het is al langere tijd mogelijk om op NPO 1, 2 en 3 te pauzeren. Nu is dat ook mogelijk op RTL 4, 5, 7, 8 en Z!
  • Wisselen TV naar Radio met de groene knop. Er is veel vraag geweest naar makkelijker kunnen wisselen tussen TV en Radio. We hebben geluisterd!
  • Wisselen van ondertiteling met de gele knop.
  • Altijd alle Uitzending Gemist menu’s beschikbaar.
  • Het volumebalkje helemaal vol.

Februari

Januari

  • Bellen pakket aanpassen via My T-Mobile Thuis.
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen via My T-Mobile Thuis.
  • Wifi-kanaal aanpassen via My T-Mobile Thuis. Tips voor een optimale Wifi-verbinding? Klik hier
  • Gebruikskosten en voor Telefonie inzien via My T-Mobile Thuis.Hoe je dit kunt doen, lees je hier


2018

 

September


TV Anywhere
Vanaf eind vorig jaar kun je ook op jouw laptop en/of PC gratis TV-kijken met T-Mobile TV Anywhere! Kijk via www.tv-anywhere.nl. Waar en wanneer jij dat wilt, zoals je dat van ons gewend bent. En als kers op de taart kun je nu ook op Apple TV gebruik maken van TV Anywhere!

Zender van de maand
Maak nu iedere maand gratis kennis met een informatieve, spannende of muzikale TV-zender op de TV Box! T-Mobile Thuis introduceert Zender van de maand.

 

Mei


TV Anywhere
Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

  • Nu 28 zenders
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders
  • Stoppen en weer verder kijken.
  • Favoriete zenders instellen.
  • Eenvoudig zappen

April


TV & Radio Updates
Ook het TV-platform blijven we steeds verder doorontwikkelen. Een klein overzicht van de TV & Radio updates van vorig jaar:

 

  • Nieuwe functie: A la Carte
  • Top 20 films in het TV-menu
  • Oplossing lang doorlopende opnames
  • Verwijzing naar My T-Mobile Thuis bij invoeren TV-pincode
  • Oplossing balkje schijfruimte op de harddiskrecorder
  • Pop-up als de harddiskrecorder vol is
  • Het openen van een vergrendelde opname opent niet langer alle vergrendelde kanalen
  • And many more...

Februari:


Gratis TV-kijken in heel de EU!
Sinds februari 2018 is het mogelijk om overal binnen de Europese Unie jouw favoriete televisieprogramma's en -films te kijken via de TV Anywhere App. Voor onze klanten een primeur: we zijn de eerste Nederlandse TV-aanbieder die dit mogelijk maakt!

 

Overig

  • In My T-Mobile Thuis kunnen zien welke rekening wel/niet betaald is. Update
  • Inlogtoegang tot FILM1 website en toevoeging van deze zenders in TV Anywhere bij abonnement FILM1. Update
  • Inlogtoegang tot Ziggo Sport totaal TV app en website, net zoals FOX Sports GO, bij Ziggo Sport pakket. Update
  • Niet alleen spoelen bij opnames maar ook tijdstip selectie of per 5 minuten. Update
  • UPNP voor de (Draytek 2132)
  • Optie voor maken van backup. (Draytek 2130 en 2132)
  • Keuze voor ander (meer open/admin toegang) modem (desnoods met bijbetaling?)
  • Abonnement wijzigen via de My T-Mobile Thuis website. (Algemeen).
  • Volgorde van zenders in de zenderlijst zelf aan kunnen passen. (TV/RADIO)
  • Zenders boven de 999 kunnen kiezen (mbt Radio vooral). Kan momenteel alleen voorbij 999 door middel van pijltjestoetsen. (TV/RADIO).
  • Gemiste uitzendingen beter sorteren (nieuw naar oud.) (TV/RADIO)
  • FOX Sports GO. Update
  • Leesbaarheid display TV Box (TV/RADIO)
  • Kanaal weergeven ipv tijd op display van de Amulet 515. Update
  • Teletekst is niet goed leesbaar, loopt door elkaar. Update
  • Serie in een reeks opnemen. Update
  • Uitbreiding zenderlijst met VICELAND. Update
  • Een abonnement voor 200Mbps (glasvezel).
  • Pop-up voor 'wissen oudste opname?' bij overschrijding schijfruimte. Zie nieuwsbericht.
  • TV Anywhere op laptop/PC kijken. Zie nieuwsbericht.

 


Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis
Werkt er iets niet goed aan de Interactieve TV Box of moeten we een nieuwe functionaliteit toevoegen? Geef het aan ons door en we gaan er mee aan de slag!


70 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hi @V. de Meijer , er is zeker zicht op het opnemen in de cloud! Ik kan je nog geen exacte datum geven, maar we zijn heel hard bezig om dit binnenkort te lanceren. Hou de Community in de gaten, zodra het live staat gaat hier zeker over gepraat worden. :blush:

 @TAVL en @Doornekamp33 Er zit inderdaad schot in de zaak! We streven er naar begin (Q1) 2020 Cloud Opnemen te gaan leveren. Een exacte datum kan ik nog niet noemen, omdat die nog niet bekend is. De specialisten werken er rond de klok aan om hier wel een exacte datum aan te hangen. Heel even geduld nog (ik durf het bijna niet te vragen).  ;)

Een TV-Box met HD aanschaffen, waar ik aan denk, is dus nu niet raadzaam?

Dat denk ik niet, maar als het weer word uitgesteld word het langer wachten.

Zou vorig jaar al komen als je tussen de regels leest.

Reputatie 7
Badge +19

Als je goed de community in de gaten houd wordt het nieuwe tv platform al getest door sommige klanten maar misschien zijn er nog wel wat zaken die eerst verbeterd moeten worden voordat het gelanceerd kan worden.

Ik citeer: "Uitstekende service, daar doen we alles voor!"

Na 2,5 maanden ellende geloof ik je maar weinig @Piotr, net als de rest van je collega's die van alles roepen. Je bent ongetwijfeld welwillend, samen met jou nog een zwik collega's, alleen iets voor elkaar krijgen "ho maar". Aan elkaar geregen door fouten!

Zorg eerst dat je goed op de kleintjes let en optimaliseert waar nodig voordat je allerlei nieuwe zaken ontwikkelt... wij het kleine niet eert,…

Wat een bagger... uitstekende service😡🤬

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Hi @Djlaanos, ik zie inderdaad dat je al een tijd last hebt van een wegvallende verbinding maar ik zie ook dat we al veel gedaan hebben om het te verhelpen. Er is een nieuwe modem naar je onderweg maar het is niet gelukt om deze afgelopen zaterdag te bezorgen. Het pakketje wordt morgen afgeleverd bij een Post NL bezorgpunt. Aan onze kant ziet de verbinding er sinds 08-02 gelukkig stabiel uit, de verbinding met de modem valt in ieder geval niet weg. Laat zeker weten wat het resultaat is met de nieuwe modem!

Brian, als je hier nou mijn reactie verwijdert, verwijder dan tenminste die van jezelf ook...het is echt ongepast wat je zegt! Het suggereert echt alsof jullie goed bezig zijn, kom op zeg! (Ps. ik sla alles op vanuit screenshots)

UPDATE: 'verwijdert' dient 'verplaatst' te zijn (ik durf een fout zo toe te geven, transparant).

Reputatie 3

Wakker worden T-Mobile... Waar blijven de huidige en toekomstige verbeteringen?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-begint-met-gefaseerd-verbeteren-interactieve-tv/

Verbetering van de service?

begin eens met het verlenen van service. Door ondeskundig personeel een training te geven  over informatie delen. Als je ga verhuizen als trouwe t mobile klant en t mobile mee neemt even duidelijk uitleggen dat maar op 1 locatie tegelijkertijd tv en internet kan zijn. En op dit moment in mij situatie 2 weken geen tv en internet op geen enkel adres. En als je bel dan kan niemand wat voor je doen. Top!!!! Deze klant ben je kwijt ga zo door!!!! Mond op mond reclame is de beste!!!!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

Reputatie 3

Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

 

Goed om te horen en kunnen wij ons daar dan voor aanmelden? Ik wil het nieuwe TV-platform wel graag in praktijk testen.

Reputatie 1

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar, hoe wordt je tester van het nieuwe platform.

Tevens roept het ook enkele vragen op, zoals of er nieuwe TV boxjes worden geintroduceert met het nieuwe platform en zo ja, worden nieuwe klanten zoals bij het Zyxel modem weer als eerst bedient?

 

 

Reputatie 7
Badge +7

@WhySoSerious en @topa1979 Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn begin dit jaar gestart met de voorbereidingen en hebben toen ook al selecties gemaakt voor testers. De gebruikers die hiervoor zijn opgeroepen, zijn destijds per e-mail op de hoogte gebracht. Als het goed is, zal deze groep testers dezelfde zijn als de groep die nu actief is. De exacte ontwikkelingen hierin moet ik jullie schuldig blijven. Daar gaan de collega's van ons development team over en daar kan ik weinig zinnigs over inbrengen. Sorry!

Wat betreft eventuele nieuwe TV Boxen: spijtig genoeg kan ik hier ook geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik het oprecht niet weet. Een flauw antwoord, maar wel eerlijk! 😉

Reputatie 1

@WhySoSerious en @topa1979 Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn begin dit jaar gestart met de voorbereidingen en hebben toen ook al selecties gemaakt voor testers. De gebruikers die hiervoor zijn opgeroepen, zijn destijds per e-mail op de hoogte gebracht. Als het goed is, zal deze groep testers dezelfde zijn als de groep die nu actief is. De exacte ontwikkelingen hierin moet ik jullie schuldig blijven. Daar gaan de collega's van ons development team over en daar kan ik weinig zinnigs over inbrengen. Sorry!

Wat betreft eventuele nieuwe TV Boxen: spijtig genoeg kan ik hier ook geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik het oprecht niet weet. Een flauw antwoord, maar wel eerlijk! 😉

Dan rest ons niets anders dan af te wachten, hopelijk duurt het niet al te lang meer. Dank je wel :thumbsup_tone2:

Reputatie 7
Badge +7

@topa1979 Ik hoop en duim met je mee! We stellen jullie geduld aardig op de proef, maar dat zal ook zeker beloond worden straks! 😎

@topa1979 Ik hoop en duim met je mee! We stellen jullie geduld aardig op de proef, maar dat zal ook zeker beloond worden straks! 😎

@Jason dan weet jij toch wel iets meer als geduld zeker beloond wordt 🤐

Reputatie 7
Badge +7

@heuv tsja… de lang verwachte update. Verwacht genoeg, maar verwacht niet dat alle wensen ingewilligd zijn.

Zou het fijn vinden dat mijn wifi wordt geregeld. Basis behoefte die Tmobile niet nakomt! :rage:

@janzonderwifiT

Verwijderd, had al een topic.

Een suggestie, en dan ben ik helemaal happy: IPv6 :D

Reageer