F.A.Q.

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

259 reacties

Reputatie 7
Hey @ess79,



Ik heb je gegevens erbij gepakt en inmiddels zie ik dat alles in gang is gezet om dit probleem voor je op te lossen. Zodra we een terugkoppeling ontvangen, nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. In die tussentijd kun je gelukkig gebruik maken van de Unlimited Vouchercode als noodoplossing. Hulp is aanstaande!
Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Mike99, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken. Er is voorlopig nog geen toestemming van de VvE om de installatie te voltooien. Hiervoor is een hoogwerker nodig, de toestemming wordt niet verleend. Als je meer informatie wil of nog meer vragen hebt, kun je contact opnemen met Fiber. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MTJ72 

Met klantvoordeel krijg je 5 euro korting per maand dus dat zou het kunnen zijn.

Je hebt recht op klantvoordeel wanneer er 2 of meer Odido abonnementen op je adres geregistreerd staan, Ben mobiel icm Odido thuis kan ook.

Reputatie 7
Hi @Seppiee, dat is een goede vraag. Het zijn eigenlijk altijd 1 van 3 dingen: Het modem zelf, het aansluitpunt in je woning of de verbinding vanuit de centrale. In dit geval krijgen we geen verbinding met de modem dus de oorzaak ligt waarschijnlijk in de modem zelf of het aansluitpunt. Ik heb er alle vertrouwen in dat onze monteur de oorzaak kan achterhalen!
@Brian thanks voor je reactie, jullie monteur is net 10min binnen kijken en daarna weer weggegaan. Hij heeft het niet kunnen oplossen met een andere modem, maar een ticket aangemaakt bij KPN. Zij moeten het volgende week weer gaan oppakken, best zuur, nieuwe klant, anderhalve dag internet na aansluit-wachtperiode, eerste maand en aansluitkosten betalen, week wachten voor een monteur die 10min komt kijken voor internet en nu weer wachten op KPN om het hopelijk dan af te handelen. Ben benieuwd of ik volgende week wel internet heb..

Hallo,

Dank voor je bericht. Klinkt logisch.

Nu 1.5 week tmt maar in totaal 2 dagen tv kunnen kijken storing zeggen ze dan kpn is met een oplossing bezig

Al 1 week 🤷🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Hoe zit het met de 14 dagen bedenktijd want ik krij te horen dat ik 10x 32.50 moet betalen als ik het op wil zeggen

Is dat normaal??
Wwanneer gaat tmobile de problemen nu eens oplossen

Oke, dank je wel voor het willen meekijken Tommie.

Jammer aan dit verhaal dat er ondanks mijn eerdere vragen een ander antwoord vanuit T-mobile aan mij is gegeven. Het zou liggen aan het feit dat er een vergunning vergeven moet worden door de gemeente.

Maar nogmaals dank voor de verheldering.

Nu is het alleen nog afwachten of het apparaat dat in de kelder stof ligt te happen binnen 1 jaar wordt geinstalleerd en of die dan nog werkt. Klinkt erg dramatisch, maar hij ligt op dit moment 8 maanden in de berging ruimte in beslag te nemen. En nog niet 1 bericht vanuit T-mobile gekregen van de stand van zaken.

Reputatie 7
Hey @Seppiee,



Ik heb je gegevens erbij gepakt en je verbinding uitgelezen. Gelukkig lijkt je modem al ruim 18 uur onafgebroken online te zijn. Werkt alles weer naar behoren? Ik hoor het graag! Zo niet, dan breng ik zo snel mogelijk onze techneuten op de hoogte!



Hoi @marcov076,



Ik gun je een soepele overgang! Is dit probleem inmiddels opgelost? Als je nog problemen ervaart dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Ik pak je dossier er dan bij.

Hallo,

Ik log in op My T-Mobile, dat lukt. Vervolgens wil ik T-Mobile Thuis inzien en als ik dat kies krijg ik telkens: Oeps! Hier gaat iets mis. Je bent op een pagina die er even niet is.

Dit gebeurt zowel vanaf mijn mobiel, een pc en een laptop. Chrome of Edge dat maakt niet uit, altijd hetzelfde resultaat. Cache clear gedaan, helpt ook niet. Kan gewoon niet bij de Thuis omgeving.

De mobiel omgeving doet het wel overigens.

Vanmorgen en nu net weer vanavond geprobeerd.

Reputatie 2

Deze week een mail gekregen om 2 gratis films te kunnen kijken. dat is leuk, maar ik krijg geen vak om de pincode in te voeren. Dus kan niet kijken.

Eerder was dit er wel, weet iemand hoe dit kan.

Reputatie 7

Hey @ra weever,

Kun je je TV Box heel even van het stopcontact afhalen en vervolgens nogmaals proberen? Als het goed is moet het dan wel werken. :wink:

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @genivos 

T-Mobile thuis beheren in My T-Mobile werkt voor meerdere klanten niet maar T-Mobile is ervan op de hoogte dus hopelijk is het snel opgelost.

Internet gaat drie of vier keer per dag een uur of langer of minder thuis uit en komt dan weer normaal terug, hoe het probleem op te lossen

Internet gaat drie of vier keer per dag een uur of langer of minder thuis uit en komt dan weer normaal terug, hoe het probleem op te lossen

Ik heb de modem tien seconden meer dan twintig keer uitgeschakeld en het probleem niet opgelost

Reputatie 2

@Michel369

Bij de Draytek had je een kabel vanaf een IPTV poort en een kabel vanaf een internet poort naar de switch lopen?

Kan je de switch eens een fabrieksreset geven zonder iets opnieuw in te stellen?

Er hoeft nu enkel 1 kabel vanaf een LAN poort naar de switch en je zou alle andere poorten kunnen gebruiken voor zowel internet als IPTV.

Ik heb alle poorten nu untagged en er loopt nog maar 1 kabel van de Zyxel naar de switch en het werkt!

Dank voor alle hulp. Ik heb alleen nog een vraag, je had het over het oude en het nieuwe platform ik zit nu nog op het oude platform, wordt je automatisch omgezet of moet daar nog iets extra’s voor gebeuren?

Reputatie 7

@naisu, op dit moment speelt er een issue op het netwerk in jouuw buurt. We hebben al een oplossing maar we wachten nog op groen licht voor de uitvoering. Zodra we aan de slag kunnen gaan we het oplossen, excuses voor het ongemak!

Hi Guys

 

I got a email for the wifi installation appointment. But when I click into the “Schedule the appointment” button. It shows “no thicket found”. And the customer servise number is always busy. How can I solve this problem? 

 

With many thanks! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @DollyM,

 

I checked your customer profile and it looks like you already made an appointment for December 2nd. So no worries, your installation date has been scheduled. :smile:

Ik heb alles zojuist ingesteld tv werkt prima alleen kan ik niet op wifi met mijn computer of telefoon.

Hoe fix ik dit?

Reputatie 1

Waarom belt tmobile nooit eens terug volgens afspraak ?? 

Gisteren is mij wederom toegezegd en beloofd dat ik gebeld zou worden maar tot op heden weer niet gebeurd !! 

Ik begin er moedeloos van te worden en heb spijt dat ik over ben gestapt.. Had ik nooit moeten doen want sinds dag 1 alleen maar problemen met tmobile thuis.. 

Ik raad het een ieder af om klant te worden bij tmobile !! 

Goedenmiddag,

Sinds ik terug ben uit Bali (een paar dagen), merk ik dat mijn internet erg sloom is. Ik betaal voor 750 mb, maar ik haal maar 200 mb download en upload. DIt was voor dat ik weg ging nog niet zo…

Ik heb alles al geprobeerd, alles gereset, alles uit en aan gehad voor bepaalde seconden, maar niks lijkt te werken. I need your help T Mobile Super Heroes!!

Reputatie 7

@jayem Hmm dat is vreemd. Is het Wifi netwerk wel zichtbaar met je computer of telefoon of helemaal niet? Waar gaat het precies mis met verbinding maken? Ik kijk graag met je mee!

@ErwinBtje Lekker op vakantie geweest of was het voor zaken? :relaxed:  Haal je deze snelheid bekabeld of via Wifi? Zou je eens een speedtest willen doen (het liefst via de desktop app dus niet de browser) van zowel de bekabelde als de Wifi verbinding en hier de resultaten willen posten? Dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!

Hallo, ik hoop dat dit bericht nu wel lukt: eerdere pogingen om (en ja, ik was ingelogd) een bericht/vraag te plaatsen liepen op niks uit. 

Vraagje over de volgorde van de favoriete zenders in T-mobile TV: waarom gaat die iedere keer andersom? Nu al 3 x de favoriete zenders ingesteld maar na wisselende tijden komt die ineens achterstevoren in beeld. Werkelijk alle op dit forum aangedragen oplossingen geprobeerd maar niks werkt.....

Reageer