News

Verbeteringen T-Mobile Thuis

  • 21 February 2019
  • 71 reacties
  • 35522 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2191 reacties

 

Uitstekende service, daar doen we alles voor! Achter de schermen werken we continu aan het verbeteren van vele processen. Deze doorontwikkelingen gaan vaak ongemerkt voorbij.

 

Met ingang van vandaag gaan we daar verandering in brengen! Vanaf nu willen we alle huidige en toekomstige verbeteringen binnen T-Mobile Thuis in de spotlight zetten en delen met jullie. Nieuwsgierig geworden? Hieronder volgt een overzicht van de doorgevoerde verbeteringen.


 

2021

November

  • De klant kan nu de status van de Netwerk Migratie bestelling volgen in My T-Mobile Thuis.
  • De Vast Bellen aanzetten pagina heeft een nieuwe look gekregen.
  • De klant kan nu heel eenvoudig navigeren via een creditering naar de samenvatting van de rekening waar de klant de specificaties vindt.

Oktober

  • Er is een gloednieuwe DSL handleiding, die je hier kunt checken: Nieuwe handleiding DSL.
  • Alle klanten hebben nu 1 gebruikersnaam toegewezen gekregen voor My T-Mobile Thuis.


September

  • Er is nu een veel duidelijker overzicht van het abonnement op de nieuwe Abonnementen pagina in My T-Mobile Thuis.

  • Je kunt nu nog makkelijker TV Boxen toevoegen en verwijderen op de nieuwe TV Boxen pagina's.

  • Vanaf 20 september is het betaalproces aangepast voor geblokkeerde Thuis klanten.

  • Vanaf eind september is het mogelijk om Zakelijk Internet te bestellen voor iedere ondernemer: Zakelijk vast Internet.


Augustus

  • Het swappen van het Zyxel modem kan voortaan zonder monteur.
  • T-Mobile is naast Zoetermeer ook gestart met de aanleg van Glasvezelnetwerk in Haarlem.
  • Je kunt nu zelf een netwerkmigratie via My T-Mobile Thuis doen als op het adres een ander (beter) netwerk beschikbaar is.
  • Voor nieuwe klanten die overstappen vanaf Ziggo is er een optie om een monteur op afstand in te schakelen. Deze monteur helpt de klant telefonisch door de installatie van hun DSL-apparatuur heen.

 

Juli

  • Hardware-retour proces verfijnd. Verouderde apparatuur hoeft niet altijd meer geretourneerd te worden, maar mogen ook naar een recycle-punt gebracht worden. 
  • Pakketten leveren op een ander adres. Het is nu mogelijk om het pakket op een ander adres te laten bezorgen. Handig voor als je bijvoorbeeld nog niet verhuisd bent!

 

Juni

  • Monteur op afstand voor de Overstapservice! Speciaal voor Ziggo klanten die overstappen naar T-Mobile. Monteur begeleidt je op afstand tijdens de installatie van DSL.
  • Update T-Mobile TV (v7433) Haal de TV Box van de stroom om de update te pushen naar de nieuwe versie op de TV Box.
  • Update TV Anywhere IOS: beeld-in-beeld modus activeren in de player, radio luisteren op de achtergrond, bij het inplannen van opnames wordt extra tijd achteraf toegevoegd, zodat je het einde niet mist als een programma uitloopt.
  • Update TV Anywhere Android: vereenvoudigde navigatie met terug-/doorspoelen, radio luisteren op de achtergrond, bij het inplannen van opnames wordt extra tijd achteraf toegevoegd, zodat je het einde niet mist als een programma uitloopt.
  • Apple TV heeft betere ondersteuning voor kleurenblindheid. Radio heeft nu ook een screensaver.
  • T-Mobile TV webversie: Dagpassen bestellen. Extra tijd bij het inplannen van opnames. Opname icoon is alleen zichtbaar voor de zenders waar je kan opnemen.

 

Mei

  • Vebeterde Bestellingen-pagina in My T-Mobile Thuis. Naast een nieuw uiterlijk is de pagina ook uitgebreid met: Tijdslijnen, Track&Trace codes (indien van toepassing), informatie over de volgende stap in de bestelling en details en de veelgestelde vragen. 

April

  • Klantvoordeel T-Mobile Thuis abonnement in combinatie met Tele2 mobiel abonnement!
  • Netwerkmigratie mogelijk van het WBA netwerk naar ODF netwerk, mogelijk om over te stappen naar 1000 Mbit/s indien op het adres beschikbaar!
  • Limiet aantal ingeplande opnames is van 50 verhoogd naar 100. Hiermee loop je minder snel tegen het maximum aan!
  • Update TV Anywhere voor apparaten vanaf iOS v.2.3.3. Easy 30 seconden terugspoelen en doorspoelen! Op de tablet direct toegang tot de TV-gids vanuit het Thuis menu.
  • Dagpassen beschikbaar in de À la Carte shop voor premium zenders! 

 

Maart

  • Mogelijk om Klantvoordeel te ontvangen met de combinatie van een T-Mobile abonnement en een Tele2 mobiel abonnement!

  • Incassodatum wijzigen in My T-Mobile Thuis! Vanaf nu kan je zelf één van de drie incassodata kiezen. Je ontvangt een bevestiging na het wijzigen per e-mail.

  • Rekening overzicht aangepast in My T-Mobile Thuis! Vanaf nu is het mogelijk om op de rekeningenpagina door te klikken naar een samenvatting van de rekening, zonder dat je de PDF hoeft te downloaden! Ook de navigatie tussen verschillende rekening gaat nu soepeler dan ooit.

 

Februari

  • iDEAL betalingen zijn vanaf nu mogelijk in My T-Mobile Thuis bij openstaande rekeningen! 

  • Compensaties/crediteringen van de afgelopen drie maanden zijn te volgen in My T-Mobile Thuis! Dit is inclusief de status van de compensatie.

  • Hardware versoepelingen bij verhuizingen. Eerst moest alles terug gestuurd worden en ontving je nieuwe hardware. In sommige gevallen is dit aangepast en kan je de hardware meeverhuizen!

Januari

  • My T-Mobile Thuis menu is vernieuwd en overzichtelijker!

  • Software update T-Mobile TV. In deze nieuwe software update (versie nummer eindigt op 7255) zijn de laatste issues verholpen. Ook zijn de functies ‘ Terug Kijken’ (eenvoudiger alle beschikbare afleveringen van een serie kiezen) en ‘Verder Kijken’ (Het programma hervatten na pauzeren of begin gemist) verbeterd. 

 

2020

December

  • Naar aanleiding van de ontvangen feedback over T-Mobile TV en TV Anywhere, zijn de volgende verbeteringen doorgevoerd in de update van week 51!

  • Terugkijken beschikbaar van Talpa-zenders (SBS6, SBS9, Net 5, Veronica/DinseyXD) op het interactieve TV platform!

  • Opzet van de facturen. De kostenspecificaties op de factuur zijn verduidelijkt in My T-Mobile Thuis!

 

Oktober

  • Verzamelen van feedback vernieuwde T-Mobile TV en TV Anywhere

  • De Amino Aria 7X TV Box volgt de Amino Aria 610 TV Box op. Dezeis in feite precies hetzelfde, maar dan met een snellere processor!

 

September

  • Lancering van het vernieuwde TV Anywhere. Meer zenders, meer opties, meer plezier, én ook nog eens beschikbaar op Apple TV!

 

Augustus

  • Lancering Wifi Plus. Wifi Plus is hét antwoord op Wifi-loze of een haperende verbinding in huis!


Juli

  • Lancering T-Mobile TV. Verrassend persoonlijk TV-kijken, waar en wanneer jij wilt! 


Mei

  • TV-abonnement uitzetten kan vanaf nu heel makkelijk via My T-Mobile Thuis.

  • Vast Bellen abonnement aanzetten kan nu ook via My T-Mobile Thuis. Je kan hierbij 1 telefoonnummer en nummerportering aanvragen.


Februari


Januari

  • TV Anywhere: nu ook beschikbaar in Noorwegen, IJsland en Liechtenstein.

  • Dertien regionale zenders  zijn vanaf nu in HD kwaliteit te bewonderen. 

 

2019

December

  • Maximaal 7 dagen Terug Kijken op RTL zenders via de Tv-Gids. 

November

Juli

  • Zenders ARD en ZDF op kanaal 391 en 392 beschikbaar in HD.
  • TV538 voortaan in HD beschikbaar.

Mei

  • Vanaf 8 mei leveren we een nieuw modem; de Zyxel VMG8825-T50.
  • Nieuwe beltarieven voor gesprekken naar EU bestemmingen.
  • Viceland beschikbaar op TV Anywhere.
  • Vervangen van de ' oude' Amino A140 TV Boxen die nog bij een aantal klanten in gebruik zijn.

April

Maart

  • MTV Live toegevoegd aan het Kids & Music pakket op kanaal 215.
  • Shorts TV toegevoegd aan het Infotainment pakket op kanaal 321.
  • Cartoon Network beschikbaar via TV Anywhere.
  • Uitbreiding zenders Begin Gemist.
  • Uitbreiding zenders Pauze/Live. Het is al langere tijd mogelijk om op NPO 1, 2 en 3 te pauzeren. Nu is dat ook mogelijk op RTL 4, 5, 7, 8 en Z!
  • Wisselen TV naar Radio met de groene knop. Er is veel vraag geweest naar makkelijker kunnen wisselen tussen TV en Radio. We hebben geluisterd!
  • Wisselen van ondertiteling met de gele knop.
  • Altijd alle Uitzending Gemist menu’s beschikbaar.
  • Het volumebalkje helemaal vol.

Februari

Januari

  • Bellen pakket aanpassen via My T-Mobile Thuis.
  • TV Boxen toevoegen of verwijderen via My T-Mobile Thuis.
  • Wifi-kanaal aanpassen via My T-Mobile Thuis. Tips voor een optimale Wifi-verbinding? Klik hier
  • Gebruikskosten en voor Telefonie inzien via My T-Mobile Thuis.Hoe je dit kunt doen, lees je hier


2018

September


TV Anywhere
Vanaf eind vorig jaar kun je ook op jouw laptop en/of PC gratis TV-kijken met T-Mobile TV Anywhere! Kijk via www.tv-anywhere.nl. Waar en wanneer jij dat wilt, zoals je dat van ons gewend bent. En als kers op de taart kun je nu ook op Apple TV gebruik maken van TV Anywhere!

Zender van de maand
Maak nu iedere maand gratis kennis met een informatieve, spannende of muzikale TV-zender op de TV Box! T-Mobile Thuis introduceert Zender van de maand.

 

Mei


TV Anywhere
Vanaf 16 mei 2018 is de TV Anywhere App vernieuwd! Met alleen maar interessante toegevoegde functies hebben we de app tot een hoger niveau getild. Ben jij ook zo nieuwsgierig naar wat er nieuw is?

  • Nu 28 zenders
  • Tot zeven dagen terugkijken op alle zenders
  • Stoppen en weer verder kijken.
  • Favoriete zenders instellen.
  • Eenvoudig zappen

April


TV & Radio Updates
Ook het TV-platform blijven we steeds verder doorontwikkelen. Een klein overzicht van de TV & Radio updates van vorig jaar:

 

  • Nieuwe functie: A la Carte
  • Top 20 films in het TV-menu
  • Oplossing lang doorlopende opnames
  • Verwijzing naar My T-Mobile Thuis bij invoeren TV-pincode
  • Oplossing balkje schijfruimte op de harddiskrecorder
  • Pop-up als de harddiskrecorder vol is
  • Het openen van een vergrendelde opname opent niet langer alle vergrendelde kanalen
  • And many more...

Februari:


Gratis TV-kijken in heel de EU!
Sinds februari 2018 is het mogelijk om overal binnen de Europese Unie jouw favoriete televisieprogramma's en -films te kijken via de TV Anywhere App. Voor onze klanten een primeur: we zijn de eerste Nederlandse TV-aanbieder die dit mogelijk maakt!

 

Overig

  • In My T-Mobile Thuis kunnen zien welke rekening wel/niet betaald is. Update
  • Inlogtoegang tot FILM1 website en toevoeging van deze zenders in TV Anywhere bij abonnement FILM1. Update
  • Inlogtoegang tot Ziggo Sport totaal TV app en website, net zoals FOX Sports GO, bij Ziggo Sport pakket. Update
  • Niet alleen spoelen bij opnames maar ook tijdstip selectie of per 5 minuten. Update
  • UPNP voor de (Draytek 2132)
  • Optie voor maken van backup. (Draytek 2130 en 2132)
  • Keuze voor ander (meer open/admin toegang) modem (desnoods met bijbetaling?)
  • Abonnement wijzigen via de My T-Mobile Thuis website. (Algemeen).
  • Volgorde van zenders in de zenderlijst zelf aan kunnen passen. (TV/RADIO)
  • Zenders boven de 999 kunnen kiezen (mbt Radio vooral). Kan momenteel alleen voorbij 999 door middel van pijltjestoetsen. (TV/RADIO).
  • Gemiste uitzendingen beter sorteren (nieuw naar oud.) (TV/RADIO)
  • FOX Sports GO. Update
  • Leesbaarheid display TV Box (TV/RADIO)
  • Kanaal weergeven ipv tijd op display van de Amulet 515. Update
  • Teletekst is niet goed leesbaar, loopt door elkaar. Update
  • Serie in een reeks opnemen. Update
  • Uitbreiding zenderlijst met VICELAND. Update
  • Een abonnement voor 200Mbps (glasvezel).
  • Pop-up voor 'wissen oudste opname?' bij overschrijding schijfruimte. Zie nieuwsbericht.
  • TV Anywhere op laptop/PC kijken. Zie nieuwsbericht.

 


Wensen & Suggesties voor T-Mobile Thuis
Werkt er iets niet goed aan de Interactieve TV Box of moeten we een nieuwe functionaliteit toevoegen? Geef het aan ons door en we gaan er mee aan de slag!


71 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Als dat de reden is, dan wordt de verwachting wel heel groot.



Er wordt gespeculeerd opnemen in de cloud. Daar is niks nieuws aan, de concurrentie heeft die al. Via EPG opnames plannen, misschien zelfs serieopname, maar dan zal de EPG wel een seizoen en afleveringsnummer moeten meezenden, is er ook al. En zo kan ik nog wel effe doorgaan.



Ik geloof nooit dat T-Mobile met iets komt, wat de concurrentie niet heeft. Er zijn zoveel nieuwe klanten die zich terug in de tijd geworpen voelen en ook kenbaar hebben gemaakt teleurgesteld te zijn, dat ik ervoor gekozen zou hebben dingen die de concurrent al wel heeft, openbaar te maken en de rest als een verrassing te houden.



Begrijp me niet verkeerd. Nieuwe dingen zijn leuk, maar wat de concurrent wel had, mis ik niet eens. Je betaald minder, daar is ook vaak een reden voor. Alles wat nieuw komt, moet toch betaald worden.



En dan al die extra's die je "gratis" erbij krijgt, bij de concurrent, zoals een virusscanner, zit gewoon verrekend in het abonnement. Je wordt straal voor de gek gehouden. Een commercieel bedrijf die dingen gratis doet, jaja.



Maar dwaal nou wel weer erg af. Laten we het hier maar bij laten.😁
Reputatie 7
Badge +8
Ik ben het zeker met je eens dat de communicatie op dit vlak vooruitstrevender mag. Zeker nu al een paar maanden op de community geopperd wordt dat er grotere veranderingen aan zitten te komen en gehint wordt op zaken zoals ik eerder schreef (vind ik leuk om bij te houden). Snap het in die zin ook niet. Aan de andere kant; concurrentie. Ik zou zeker niet alles van TotaalTV geloven. Zo is nooit formeel gesteld dat de grote verandering in september plaats zal vinden. Enkel een bericht van een user naar aanleiding van een vraag, waarbij een medewerker van de technische dienst telefonisch daarover iets had losgelaten. Lijkt mij geen valide bron zonder wederhoor toe te passen en daarmee niet meer dan geruchten. Haalt niet weg dat ik ook meer informatie zou willen over wat ons te wachten staat. Net zoals concurrenten dit doen.
Reputatie 1

Een suggestie, en dan ben ik helemaal happy: IPv6 :D

Op sommige vlakken worden wij klanten in het donker gehouden zodat de concurrentie ook niks weet.



Als T-Mobile nu alle functies en mogelijkheden deelt, dan heeft de concurrentie tot de uiteindelijke release de tijd om deze functies ook te ontwikkelen.



Dus aan de ene kant wil je transparant zijn, maar aan de andere kant kun je dat soms niet.
Reputatie 3


het vervangen van de Amino A140 staat er niet bij.

Das wel een belangrijke 😇
Goede, toegevoegd! :)









Ja 5GHz-band internet en zijn die Draytek modems nog wel veilig? Dat ding is van 2015. Het is toch ook handiger als iedereen hetzelfde modem heeft?



Die A140 boxen zijn nog van het Vodafone Thuis tijdperk? Ik heb hier een Amino Aria 610x.
We gebruiken custom firmware op de Draytek die we uiteraard up-to-date houden, deze zijn dus zeker veilig! De A140 TV Boxen zijn inderdaad nog van het Vodafone tijdperk. Er zijn er nog een klein aantal in gebruik die we nu dus aan het vervangen zijn ;)



Een firmware van Apr 21 2017, noem je up-to-date houden?



Reputatie 7
Badge +7

Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

Reputatie 3

Hoi @WhySoSerious, goed dat je ons scherp en wakker houdt! 😉👍 We zijn momenteel in een afrondende testfase beland van het nieuwe TV-platform. Er is nog een aantal veldtesten dat moet worden ondernomen zodat ook in de praktijk met de testers kan worden gecheckt of alles naar behoren werkt.

Voordat we een releasedatum inplannen, moet alles afgerond en wel zijn. We willen geen haperingen, obstructies of foutjes in de vormgeving meer hebben en daarom zijn we er wat langer mee bezig. Het wachten op een verbetering duurt langer, dat is een feit en daar kunnen we niet omheen. Dat wachten wordt straks echter ook dubbel en dwars beloond.

Hoi @Jeffrey_257, het spijt me dat niet duidelijk gemaakt is dat wanneer je verhuist jouw aansluiting op het oude adres gesloten wordt. Dit hangt overigens ook samen met aanmeldingen van nieuwe bewoners. Wanneer er een nieuwe aanvraag wordt gedaan, komt de oorspronkelijke aansluiting te vervallen. Overigens begrijp ik je sentiment volledig en is het kwalijk dat hier geen consequente uitleg over geboden is.

In het eerdere topic waarin je met een soortgelijke reactie antwoordde, heb ik je een antwoord gegeven: Abonnement op nieuw adres. Zo houden we het nog overzichtelijk. 

Nogmaals: sorry dat je dit overkomen is. Hopelijk is verder alles goed gegaan met de verhuizing. Veel woonplezier en geluk op jouw nieuwe adres!

 

Goed om te horen en kunnen wij ons daar dan voor aanmelden? Ik wil het nieuwe TV-platform wel graag in praktijk testen.

Reputatie 7
Badge +8

Dat klopt. Dit is aangekondigd in de nieuwsbrief die afgelopen week is verstuurd. 

Reputatie 3

Niet heel boeiend, maar er zijn sinds 1 januari 2020 een aantal zenders verhuisd. Bijvoorbeeld FOX, National Geographic.

Reputatie 7
Badge +6
Hi @BertV00, alle modems draaien op dezelfde firmware. Dikke kans dat de monteur instellingen heeft aangepast. Goed nieuws: die hebben we hier uitgelegd en beschreven zodat je dit ook zelf kunt doen: Verbeter je Wifi. Super toch?



Hoi @WhySoSerious, leuk om je betrokkenheid bij dit topic te zien. Het is inderdaad wat rustig de laatste tijd. Vanwege de zomervakantie is het wat rustiger geweest, maar weet dat we met heel veel verbeteringen bezig zijn. Zodra we zeker weten wanneer er een verbetering is doorgevoerd of op stapel staat, zullen we het direct hier laten weten!
Reputatie 2

Ik zou ook graag vernemen dat / wat er op korte termijn wordt verbeterd. In de zomer werd gehint dat na de zomer een aantal mooie wijzigingen zouden worden doorgevoerd. Behoudens wat rare storingen in de TV Anywhere app (die overigens zeer snel verholpen werden) merk ik weinig verandering...

Punten die ik erg graag verbeterd zou willen zien:

1. TV Anywhere en TV box functionaliteit gelijkstellen (en dan naar beste van beiden). 

2. Afspraken maken met tv tv aanbieders dat alle content kan worden teruggekeken en daarbij ook vooruit / achteruit kunnen spoelen

3. Opnemen in de cloud

Ik denk dat klanten dan bereid zijn om meer te betalen.

Reputatie 3
En wat worden de toekomstige verbeteringen van April? Ik hoop begin gemist een week terug via de tv gids op de decoder.
Reputatie 3
Op sommige vlakken worden wij klanten in het donker gehouden zodat de concurrentie ook niks weet.



Als T-Mobile nu alle functies en mogelijkheden deelt, dan heeft de concurrentie tot de uiteindelijke release de tijd om deze functies ook te ontwikkelen.



Dus aan de ene kant wil je transparant zijn, maar aan de andere kant kun je dat soms niet.




Tja dan moet T-Mobile niet zeggen dat ze toekomstige verbeteringen hier met ons willen delen. Ook loopt de concurentie voor met vooral het tv gedeelte, dus dat T-Mobile functies ontwikkeld die de concurrentie niet heeft lijkt mij heel sterk.

Een suggestie, en dan ben ik helemaal happy: IPv6 :D


Precies dit! Je kan je afvragen waar je het voor nodig hebt, maar ik heb het nodig (echt waar).

Als ze met een fatsoenlijke dual-stack oplossing komen, dus geen third-party tunnel oplossingen dan heb ik geen reden meer om niet over te stappen naar T thuis all-in!

Reputatie 7
Badge +7

@WhySoSerious en @topa1979 Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn begin dit jaar gestart met de voorbereidingen en hebben toen ook al selecties gemaakt voor testers. De gebruikers die hiervoor zijn opgeroepen, zijn destijds per e-mail op de hoogte gebracht. Als het goed is, zal deze groep testers dezelfde zijn als de groep die nu actief is. De exacte ontwikkelingen hierin moet ik jullie schuldig blijven. Daar gaan de collega's van ons development team over en daar kan ik weinig zinnigs over inbrengen. Sorry!

Wat betreft eventuele nieuwe TV Boxen: spijtig genoeg kan ik hier ook geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik het oprecht niet weet. Een flauw antwoord, maar wel eerlijk! 😉

Reputatie 1

@WhySoSerious en @topa1979 Leuk dat jullie ernaar vragen! We zijn begin dit jaar gestart met de voorbereidingen en hebben toen ook al selecties gemaakt voor testers. De gebruikers die hiervoor zijn opgeroepen, zijn destijds per e-mail op de hoogte gebracht. Als het goed is, zal deze groep testers dezelfde zijn als de groep die nu actief is. De exacte ontwikkelingen hierin moet ik jullie schuldig blijven. Daar gaan de collega's van ons development team over en daar kan ik weinig zinnigs over inbrengen. Sorry!

Wat betreft eventuele nieuwe TV Boxen: spijtig genoeg kan ik hier ook geen antwoord op geven. Simpelweg omdat ik het oprecht niet weet. Een flauw antwoord, maar wel eerlijk! 😉

Dan rest ons niets anders dan af te wachten, hopelijk duurt het niet al te lang meer. Dank je wel :thumbsup_tone2:

Het aantal volgens de wet minimaal toegestane zenders in het basispakket is, als ik mij goed heb laten informeren, 30 zenders.



In het pakket van T-Mobile thuis zitten tientallen regionale en lokale zenders waar niemand naar kijkt of überhaupt van het bestaan van die zenders afweten.



Het mag best minder maar het liefst zie ik dat T-Mobile thuis de klant de gelegenheid geeft om zijn/haar eigen basispakket samen te stellen. (Knippr)



- A LA CARTE uitbreiden met meer zenders en pakketten.



- VIDEOSHOP uitbreiden met voorgestelde/aanbevolen films/series afhankelijk van wat al door de klant is bekeken.



Misschien iets voor in de toekomst: De mogelijkheid om de TV-BOX ook als modem te kunnen gebruiken. Dit kan met de Mediabox XL van Ziggo bijvoorbeeld.





Na twee keer klikken op OKE knop, graag ook de optie OPNEMEN toevoegen. (Onder de opties begin gemist en kijken.







- GIDS uitbreiden met de mogelijkheid om door de programmering van 1enkele zender te kunnen bladeren. Hierbij is het belangrijk ook terug te kunnen klikken.











Satif
Reputatie 7
Badge +8

Hi @Doornekamp33, het kan natuurlijk altijd zijn dat het uitloopt, dat is met techniek wat dat betreft niet altijd te voorkomen. Dus ik houd zeker een slag om de arm. Het lastige is altijd dat mensen vragen om nieuws maar op het moment dat wij een verwachting communiceren en eht toch later wordt emnsen teleurgesteld zijn. Het is een beetje een “ damned if you damned if you don’t” situatie maar er gebeuren mooie dingen achter de schermen! :slight_smile:

Reputatie 3

Hebben we een update gehad op de tv boxjes? Er zijn inmiddels zenders waarbij je via de gids terug kunt kijken. En dus niet meer alleen via het menu. Of was dit al een tijdje en heb ik het eerder gemist?

@topa1979 Ik hoop en duim met je mee! We stellen jullie geduld aardig op de proef, maar dat zal ook zeker beloond worden straks! 😎

@Jason dan weet jij toch wel iets meer als geduld zeker beloond wordt 🤐

Reputatie 7
Badge +8

@heuv tsja… de lang verwachte update. Verwacht genoeg, maar verwacht niet dat alle wensen ingewilligd zijn.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @WhySoSerious, dankjewel klopt helemaal, we hebben dit wel doorgegeven via de nieuwsbrief/mail maar hier geen apart topic voor gemaakt. :grimacing:  Een actueel overzicht van de beschikbare zenders vind je hier op onze website.

Reputatie 3
Komt er in oktober wel wat? Nu al bijna 2 maanden geen update.☹️Graag wat toekomstige updates delen!
Het viel mij op dat na een storing (bezoek waar ik niet bij was) mijn Vigor2132FVn een veel beter signaal gaf.



Voorheen had ik op zolder (stalenplaten in de vloer) geen bereik, nu wel.



firmware van Apr 21 2017, maar ik weet niet wat ik hier voor had.

backoffice heeft nu wel hele andere opties.

Zou het fijn vinden dat mijn wifi wordt geregeld. Basis behoefte die Tmobile niet nakomt! :rage:

Reageer